![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei se mitään haittaisi vaikka olisi omana kohtanaan myös korirakenteeseen liittyvien muutosten kohdalla, mutta ei siihen mielestäni kuitenkaan tarvita puolen sivun verran tekstiä kuten vanhassa oli. Tämä uusi versiohan on sinällään parempi, että nyt kaikkia missä on erillisrunko voi korottaa korinkin osalta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Onko noista turvakaari asiosta täällä ollu jo keskustelua?Tuollaiseen kiinnitin vaan huomiota kun sääntöjä lueskelin.
Turvakaari tai turvakehikko tulee kiinnittää ajoneuvon runkoon hitsaamalla tai itsekantavan korin pohjalevyyn vähintään neljästä pisteestä vähintään neljällä halkaisijaltaan 10 millimetrin ja lujuusluokaltaan 8.8 läpipultilla, jolloin tulee käyttää vähintään 3 millimetriä paksuja kooltaan 150x150 millimetriä olevia teräksisiä vahvikelevyjä pohjalevyn molemmin puolin. Turvakaaren tai turvakehikon putket tulee liittää pohjalevyn sisäpuolella käytettävään vahvikelevyyn yhtenäisellä saumalla hitsaamalla. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No, taas uuden rakennemuutosmääräyksen valmistelu on potkaistu käyntiin pari viikkoa sitten, ehkäpä 2026 taas onnistuu. https://traficom.fi/fi/ajankohtaista...ta-uudistetaan |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onkos akselisto/jousitus asioissa mitään kummallisuuksia? Tarkoituksena leimata ln 110 hilux takapää kierrejousille, pajeron jakareilla, massat riittää varsissa kyllä, mutta onko jotakin muuta huomioitavaa?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Gmc jimmy -82, mikähän on ollu maksimi rengaskoko alunperin mitä vois verrata?
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#7
|
||||
|
||||
![]()
235/75R15 oli suurin koko Jimmyyn. K5 Blazeriin sai optiona 31x10.5R15 renkaan, mutta vaikka teknisesti Jimmy ja Blazer ovat sama auto, niin tuota ei voi käyttää verrokkina.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Otteessa ei muita renkaita mainittu ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Oli mullakin aikanaan 33 otteella rekiteriin merkittynä kokona, 31" vaihtoehtoisena ja tehtaalta auto oli lähtenyt koodien mukaan 235-kumeilla.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rengas- ja moottorimuutoksien rajat muuttumassa! | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 839 | 19.11.2021 10:25 |
Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
Gen2 pajeron moottorimuutosten leimaus | Dectane | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.01.2013 14:29 |
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... | Korpikumpu | Chit-Chat | 16 | 19.12.2009 20:38 |
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 09.07.2007 10:34 |