![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
-TimoV Range Rover Sport 2.7d SE, 2007 BMW 520xda, 2016 Mercedes-Benz ML55AMG, 2002 Linhai 500 IRS, T3 2016 Range Rover 2.5dse 1998(ex) Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex) Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex) |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Se on juurikin näin. Tommonen "rakas päiväkirja" pitäis täytellä loppuun kun jossain vaiheessa hakee tyypit voimaan, sillä välin keskitytään tähän tönkkösiipiosastoon jossa vanhan kannon ei tarvi enää todistella mitään. Kurssi suorittaen ja todistukset viranomaiselle.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Laitoksella suoritetun "kuntouttavan työtoiminnan" lisäksi tuli käytyä viikolla naapurihallissa näppäilemässä iltapuhteina isompiakin työkaluja. Siellä huollossa pikkuBussia (A320) ja tarvetta apukäsille niin mikä ettei.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa oli nyhräyshommaa suolakaivosLaitoksessa. Päristimen pyrstöroottorin kitkansäätö, se tehdään tommosilla prikoilla ja tällä(kään) kertaa säätö ei onnistunut tarjolla olevilla paksuuksilla vaan meni hiontahommiksi. Aika paljon meni aikaa kun kokeilu tarkoittaa tietysti sitä että hatut/prikat on laitettava paikoilleen ja momenttiin ennen mittausta, tämä tarkoittaa useampaa hionta-sovittelukierrosta kun puhutaan satasten ja tuhansien hionnasta. Vetovaakalla vedellään lavasta ja ihmetellään arvoja.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pikainen virkamatka Muncheniin jo kotimatkan puolella.
Käytiin simuilemassa moottorien maakoekäytön tiimoilta.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Onpa totisesti nippelit ja nappelit löytäneet paikkansa,mutta löytyykö tupakansytkäriä? Varmaan ei.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kotimaisen metsähakkeen kysyntä lämmitystarpeisiin on kovasti kasvanut, ja sen myötä myös kuljetuskaluston tarve.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |