Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.12.2022, 07:50
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

Eikö tuonne etu vöiden ala osaan tulee sellaine muovi suoja kotelo?

__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.12.2022, 08:35
Samppahj:n Avatar
Samppahj Samppahj ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.15
Sijainti: Vähäkyrö
Viestit: 609
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepa77 Näytä viesti
Eikö tuonne etu vöiden ala osaan tulee sellaine muovi suoja kotelo?
Meinaatko sitä haurasta muovia, mikä tulee lattiasta b-pilarin puoliväliin asti?
__________________
SLCK #552

HJ60 -88
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.12.2022, 12:28
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

Ei kantti valossa kuulu olla sellaisia muovi suojaa siellä sori höpöjä puhun pyöreä lamppu mallissa vaan on se.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.01.2023, 12:55
Samppahj:n Avatar
Samppahj Samppahj ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.15
Sijainti: Vähäkyrö
Viestit: 609
Perusasetus

Kepit ku on paikallaan, niin muistin koittaa toimiiko peruutusvalot. Tällä kertaa syttyy kepistä, eikä sumuvalokatkasijasta.


Laitoin sisävalojen katkaisijat paikalleen ja taakse uudet kumit.


Valot toimii.


Takalasin pussiin uudet vaahtomuovit.


Releelle uudelleen sinkitty kiinnike ja putsatut kuoret.


Paikallaan.


Tunkin teline seuraavaksi. Mahtavassa kunnossa ja alin tappi poikki.



Hioin tumpin tasaiseksi ja porasin keskelle reiän ja siihen M6 kierre. Sitten sorvasin M8 pultin ohkaisemmaksi ja myös M6 kierre. Kierteestä tuli melko kosmeettinen, mutta ajaa asiansa.


Lukitteen kanssa putsattuun telineeseen.



Ja autoon kiinni.



Reunalistan pätkät paikalleen.


Tulipellin ja konepellin tiivisteet putsattuina ja uusilla nastoilla paikalleen.



Lähdin hakemaan varastosta avausvaijeria, koska olen hukannut paikallaan olevasta nupin. Se reissu päätyi liukastumisen jälkeen päivystykseen. Nyt oikea käsi on siinä tilassa, ettei voi kurottaa tai nostaa.


Käsipuolena kunnostin kuitenki nupin seuraavana päivänä.


Reilu 3kk takaperin silmäni löyti ebaysta nämä kuvat.


Koitin löytää noita kumijuttuja muualta tuloksetta. Lopulta oli pakko heittää myyjälle löysä tarjous koko tunkista, koska ei myyny pelkkiä kumeja. Ja sitten omaan aiemmin kunnostettuun tunkkiin kumit putsattuna.


Lisää terapiahommaa. Kaivoin työkalut ja pussit esille.


Pussien sisältö yhdisteltynä. Jakoavain ja rengasavain uudelleen sinkitty. Vääntörauta on uusi ja loput väärän Toyotan pussista.


Kiintoavaimia on HJ:n pussiin yksi liikaa. Mutta koska näissä väärän Toyotan avaimissa on muoviklipsu tallella, niin annan itselleni anteeksi sen.


Meisseli siistissä kunnossa. Putsasin ja käsittelin kahvan.


Toinen itseltäni anteeksipyydettävä on tämä väärän Toyotan pyöräkiila. Ei kuulu HJ:n varustukseen, mutta liian hieno jätettäväksi pois.



Kaikki kamppeet pussiin.


Ja tunkin kanssa paikalleen. Putsasin myös kuminauhan.


Tankin luukkuun uus lukko, tarra ja jousi. Klipsu uudelleen sinkitty.


Kätköistä löyty uus lukko. Vaijerin kiinnike putsattu.




Kannelle uudet kumit. Lukon prikka ja mutterit on mustia. Ei tunnu järkevältä viedä pelkästään niitä passivoitavaks.


Ja luukku paikalleen. Huomasin, ettei tankin korkissa lue "Diesel". Pitää tilata uus.



Nyt sitte odottelemaan käden toipumista, jotta voi jatkaa sisustan kasaamista.
__________________
SLCK #552

HJ60 -88
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.02.2023, 15:10
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Jälleen kerran… tätä lukiessa alkaa aina naurattamaan se kun jollain on skillssit niin paljon itseä ylempänä….👍👍👍👍👍
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.02.2023, 10:40
Samppahj:n Avatar
Samppahj Samppahj ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.15
Sijainti: Vähäkyrö
Viestit: 609
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Jälleen kerran… tätä lukiessa alkaa aina naurattamaan se kun jollain on skillssit niin paljon itseä ylempänä….👍👍👍👍👍
Hyvä, että on viihdyttävää luettavaa
__________________
SLCK #552

HJ60 -88
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.02.2023, 10:56
Samppahj:n Avatar
Samppahj Samppahj ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.15
Sijainti: Vähäkyrö
Viestit: 609
Perusasetus

Sisustaa vähä eteenpäin. Tällä kertaa siistimmässä ympäristössä, eli Lumikin tulevassa talvisäilytyspaikassa.

Ylimääräset matot malliksi. Etuosan matosta ei hirveesti kyllä ollu apua.



Sitten leikkelemään. Bilteman huopaa kaks päällekkäin, niin tuli sopiva paksuus.


Palaset kiinni fiksattuihin mattoihin.



Sen jälkeen takaisin sikalaan. Auton sisustan tyhjennys, imurointi ja luuttuaminen.


Ja sitten laatuaikaa vaimon kanssa ja matot paikalleen.



Tuossa 70-sarjalaisen käsijarrussa tulee katkasija vähä maton tielle. Katsotaan pitääkö sille tehdä jotain modausta jossain vaiheessa.

Sitten detaljeja. Keppien nupit. Vaihdekepin nuppiin piti maalata itse numerot, koska oikealla numerolla olevaa nuppia ei saa ja lähin on tuo nuppi ilman valkosia merkkejä.


Lukkovivut ja käsijarrun pussi.


Vetimet. Konepellin nuppi pitää vielä putsata.


Kaasupolkimen stoppari ja kumi. Tuon kumin takia olin levoton muutaman kuukauden. Bongasin sen varaosakuvista ja valmistus loppunu. Kyselin hiukan ympäriinsä ja kovin huonolla menestyksellä. Sitten muissa asioissa yhtä varaosakoria kierrellessä silmäni osu tuohon kumiin. En uskaltanu neljään vuoteen siihen koskea, etten hukkaa sitä.
__________________
SLCK #552

HJ60 -88
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Takapihan löytö????? H_Nietu Chit-Chat 15 24.11.2011 18:43
Vuokrata halutaan Talli,tallipaikka,katos, navetan takunen Rekisteröimätön O/M/V Muut 0 28.11.2010 22:30
hj 60 -86 johto, mittaritaulun takaa, kiire! -roadwarrior- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.02.2008 16:47
"Löytö tavaraa" Tojo4wd Chit-Chat 4 18.09.2007 08:06
M: Hj-60 -82 3 hlö ex-jollapaku + Hj-60 kori MakeO O/M/V Muut 16 02.07.2006 01:40


Sivu luotu: 03:00 (GMT +2).