Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.12.2022, 09:18
Kuljukka Kuljukka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.09.09
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 325
Perusasetus

Tyhjäkäynnillä siis käynti ontuu, onko sytytys osia vaihdettu? johtoja tulppia ja mitä lie muita kulutusosia onkaan. Jos joku sylinteri ei polta tyhjäkäynnillä vaan herää vasta kierroksilla lambda havaitsee tämän ja antaa vikakoodin, esim seos liian rikas tai laiha tms. myös kaikki mahdolliset alipaine letkut ym kannattaa katsoa

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.12.2022, 15:32
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

Mitenkä olet liittänyt lambdan johdot ? Niitä ei saa kolvata.
Viallinen ruiskun lämpöanturi vois tehdä sen että käy rikkaalla mutta luulis antavan vikakoodinkin ehkä... en mitsuista tiedä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty ** Mitsubishi Pajero 3.2 Did h.3500 e ** MakeO O/M/V Ajoneuvot 2 26.02.2016 17:00
pajero ongelmaa :/ apua kaivataan apolys Tekniikka & Jutustelu 10 21.02.2016 15:43
Apua apusimpukalle (Pajero) okkiM Tekniikka & Jutustelu 4 08.12.2009 18:14
APUA!!!!! Pajero 2,8 td, autom -90 nana Chit-Chat 18 07.10.2008 21:27
M: Mitsu Pajero 2.5td vm.-90 hp. 3500€ Jugio O/M/V Muut 0 11.08.2005 13:48


Sivu luotu: 05:36 (GMT +2).