Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.04.2005, 21:48
jpisteh jpisteh ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 185
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Nonni löytyhän se syy kun pajero ei kulje....

siinähän oli mennyt ahtimen "kello" rikki....

no huomenna kuntoon ja kokeilemaan..

pannaan ne pyörät pyörimään..
En haluaisi maalata piruja seinälle...

Eikös tuon ikäisessä Pajerossa ahtimen kellon vuoto aiheuta sen, että ahdot kasvaa liian korkealle ja on liika tehoa?

Vai onkos tuolla käytössä jo alipaineella ahtopaineen säätö sekä säestämässä elektroniikka.

No kohtahan selviää...

j.h

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron ahdot TD04 -> TC05 sds500 Tekniikka & Jutustelu 0 26.09.2007 06:30
LJ:n ahdot alunperin. Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 19 27.07.2007 18:18
Mikä turbo & paljo on ahdot vakio Patrolissa,sd33t Tekniikka & Jutustelu 2 22.12.2005 21:04


Sivu luotu: 10:43 (GMT +2).