![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ei tule muuta benaria eikä patrollia kuin kuvassa näkyvä, tällainen setti on hyvä mihin vaan. moottoriksi voi lapioida mitä vain ja kohteen voi sijoittaa monenlaiseen mökkiin. tämä on kokeellista arkeologiaa....
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Askin ohjaimesta joutunee nykyäänkin vielä vaan maksamaan touhutonnin, vai joko niitä saa halvemmalla?
Noihin ZF 6HP/8HP tomaatteihin löytyy suoraan adapterit LS moottoreillekin, vois olla aika helmi yhdistelmä ämyriikkalaisten kuminauha-askien sijaan sellasenkin perään. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
kyllä askien aftermarket ecut on edelleen sen reilun touhutonnin, tai kun kaikki höysteet ottaa niin kaksikin. perimätieto kertoo, että orkkis ecuja puukotetaan kokoajan auki. myös moottorinohjainten osalta tehdään työtä että myös askin ohjaus toimisi. DCT-askeja voi ohjata jo monilla ohjaimilla mutta ei HP lodjuja
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tietääkö kukaan noista ZF6:sta mistä ja kuka pystyis laittamaan adaptaatiot, kun omasta tuli nollattua ja häröilee.
Se adaptaatioajo on melko mahdoton suorittaa liikenteessä, kokeiltu hiljaiseen aikaankin, niin aina se jää kesken, pitäis olla ihan suljettu alue tai rullat. Mutta kai noihin on joku "perusasetus" minkä vois ihan vaan bitteinä ladata? Marmorilta varmaan palveluna kyllä, mutta maksaa maltaita ja mansikoita.....
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kahdessa puimurissa oli mulla ZF6 askit ja molemmista tuli aina öljynvaihtojen yhteydessä nollattua adaptaatiot ilman mitään ongelmia. Jos se aski on kunnossa niin sen ei _pitäisi_ oireilla mitenkään niitten nollailujen jäljiltä, ajo on kulmikasta hetken aikaa vaikkei sitä virallista adaptaatioajoa pääsisi millilleen suorittamaan. En ole ikinä kuullut että mistään askista tiputettaisiin niitä arvoja toiseen askiin, ne "tehdasasetukset" tulee just sillä nollaamisella.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Toivotaan että tulee ohjaus marketti-ECUihin noille, hyviä askeja. MaxxECU:lla tais olla just DCT, joku GM aski ja oliko joku Tojottimen tomaatti kanssa.
Noita tulee aina välillä kaiveltua josko jostain löytyisi ohjaus tolle mopparssonin (5)45RFE lootalle, mutta tuskin tulee. Kai sielläkin harrastajaleirissä mieluummin sitä mersun tomaattia käytellään, oliko nyt sitten NAG1 vai mikä olikaan syslerin kielellä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
__________________
SISU SA-150 4X4 TOYOTA 4RUNNER LN130 x2 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
parturissa tapahtuu | SAMROCK | Chit-Chat | 9 | 10.09.2007 18:10 |
kärkölässä tapahtuu.. | toyota4x4 | Chit-Chat | 15 | 15.04.2007 11:11 |
Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 14 | 12.12.2006 20:42 |
NHL:ssä tapahtuu.. | SamppaFIN | Jääkiekko | 3 | 05.05.2004 14:56 |
NHL:ssä tapahtuu | SamppaFIN | Jääkiekko | 4 | 12.05.2003 12:27 |