![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Catrikille.
Kuvassa näkyy 6 napanen pistoke (minulle outo pistoke, tämän muotoiseen/malliseen en ole ebereissä törmännyt).. Pun plussa Rus maa Sin-valk diagnostiikka Vihr. (Ehkä se pa pump). Mitkä loput 2 johto väriä on?? Normaalissa on muistaskseni violetti vesipumppu. Pun-musta sisätilapuhaltimen ohjaus. Tyyppi on D5S Eli ulkoinen pa ja vesi pumput. SC-versio on sisäisillä. Hydronic II, loppu pään versioissa tais tulla vasta LIN-väylä ohjattuja? Vanhempi Hydronic pitänes olla ihan keltasella plus ohjattu. Mutta tuo GM logo tekee asiaan muuttujia. Voi olla ihan mitä vain. Ajon aikanen, ei välttämätyä ole edes vesipumpulle ohjausta, auton moottorikierto kierrättää veden ja lämppärille ei ohjausta. GM:n väylä voi ohjata lämmittimen käyntiin ja pois. Ja GM:n väylän kautta voi olla vesipumpulle ohjaus. Jne. Automalli kohtaisiin en ole perehtynyt, toisiin kun ei edes perus Edith testerilläkään pääse sisään. Jos virrat katkaisee kesken pöhinän, ei se siitä säry. Seuraava käynnistys voi vaatia pari yrittämää. Tuohon kun syötät punaseen plussaa ja ruskeaan masta. Kokeile syöttää plussaa vihreään tai johonkin muuhun, yrittääkö heräillä. Elä syötä sin-valk diagnostiikkaan.
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 Viimeksi muokannut Jeep-Ukko : 28.09.2022 19:20 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ostin nyt D5WSC lämmittimen jossa oli valmiiksi nappikytkentä. Ettei ois liian helppoa niin maksimi polttoaineletkun imupituus 2m joka ei riitä, eli pitäs joko PA-pumppu purkaa ulos ja lähemmäs tankkia, tai laittaa erillinen tankki lämmittimen viereen. Saako millään järkevällä tavalla tehtyä säiliötä joka täyttyisi itsestään joko moottorin pa-pumpulla tai sitten suutinten paluuletkun kautta? Säiliöön pitäisi päästä korvausilmaa sillon kun eber käy, mutta polttoainetta ei saisi missään tilanteessa tulla ulos korvausilmareitistä. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Teet sopivan kokoisen umpisäiliön, jossa yläreunassa 2 putkea ja alareunassa yksi.
Toiseen yläputkeen moottorilta syöttöpumpun paluu. Ja se toinen yläreunan putki auton varsinaiseen paluuseen autonpolttoainetankille. Kun moottorin paluu täyttää säiliön, menee ylimääräinen toista putkea pitkin autontankkiin. Toimii normaalina paluulinjana. Sitten eberi imee alimmasta lähdöstä. Tämä pikku tankki saa korvauksen autonpolttoainesäiliöön menevästä letkusta.
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No niin tietysti, noinhan sen pitäisi toimia. Kiitos vinkistä.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Itse olen sen pa-pumpun ottanut pois sieltä lämmittimen sisältä ja laittanut tankin lähelle. Tuommonen välisäiliö voi olla ihan kätevä jos se vain johonkin sopii fiksusti.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Eberi & Webasto osia. | Zamppa | O/M/V Muut | 33 | 10.03.2012 11:39 |
"M"eberi webasto ardic | sähköarska | O/M/V Muut | 39 | 24.02.2011 17:11 |
Eberi/Webasto puhelinohjaus? | Numppa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.11.2008 21:49 |
O: Webasto tai Eberi | Td5 | O/M/V Muut | 2 | 01.12.2005 21:15 |
O: webasto/eberi bensapumppu | O/M/V Muut | 4 | 10.10.2005 11:08 |