Puskuri tuli valmiiksi, täytyy vain lisätä jonkunlainen kaari vielä mihin saa lisävalot turvallisesti kiinni, padasjoella ojanylityksessä vääntyi molemmat lamput kun oli hiukan huonolla paikalla
Käytiin myös kesällä lapissa lomareissulla niin tein reissua varten hiukan äänieristyksiä ja lattiaverhoilua ja siinä samalla laatikoston/sängyn
2700km tuli matkaa tuolle reissulle, kytkinsylinteri alkoi hiukan vuotamaan ja kardaanin nivel täristi viimesillä kilometreillä mutta muuten toimi koko reissun yllättävän hyvin!
Pari viikkoa tuon lapin reissun jälkeen tehtiin viikonloppureissu täällä etelä-suomessa ja se ei mennytkään ihan niin hyvin:
Eli vaihdelaatikko meni ilmeisesti jumiin ja sulakkeena hajotti kytkinlevyn

sitten hainkin purkuauton mistä sain uuden vaihteiston ja taas pelittää.
Nyt työn alla garrett gt2260v sovitus tuon moottorin kylkeen lisähevosten toivossa kun on tuo melko eloton moottori.. Eli ahdin on VNT siivillä varustettu mitä käytetään esim bmw 3.0d moottoreissa. Keskiö on jo käännetty ja alkuun taidan laittaa ihan vain väliputkella vakio pakosarjaan, täytyy vain laittaa pakopaineelle mittari että saa niitä seurattua. VNT siipien ohjaukseen ajattelin käyttää ihan tavallista paineohjattua hukkaportin kelloa, tästä kuullut että olisi ihan toimiva tapa.
Myös tommonen 2.6ht pajero tuli hankittua, tarkoitus tehdä melko pienillä muutoksilla vähän metsäkelpoisemmaksi ja seuraavan kesän projektina ylimaalaus.