Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.08.2022, 20:13
murkula_:n Avatar
murkula_ murkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: satakunta
Viestit: 982
Perusasetus

Missä kohtaa tämä projekti etenee?
Joko on jotain koe ajettavassa muodossa?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.08.2022, 15:51
Mekanismi Mekanismi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.04.12
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 201
Perusasetus

Ei ole projekti edennyt, motivaatio hukassa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.08.2022, 15:52
Mekanismi Mekanismi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.04.12
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 201
Perusasetus

Ja aika
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.09.2022, 20:43
Jörmelö_2:n Avatar
Jörmelö_2 Jörmelö_2 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.02.11
Sijainti: Hausjärvi
Viestit: 71
Perusasetus

Ei oo useampaan vuoteen tullut näitä katteltua, mutta tää homma on jo puolivoittoa tekemisessä. Ite suunnittelin joskus Toyotan jäykälle akselille bolt-on sarjaa, jonka takana saisi jarrukilven 4-pultin kiinnityksellä kiinni ja vetariin tulisi lyhennys palikka. Oman navan saisi etunavan osilla kiinni boksiin.
Etupäähän olisi pitänyt tehdä valumuotit uudelle kääntömaljalle ja hinta karkasi liikaa, ettei ollut enää järkeä koko hommassa/ harrastajat semmoisia maksa ��
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.09.2022, 10:37
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus




Viimeksi muokannut -MaTTi- : 18.09.2022 10:40
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.09.2022, 06:31
Sumsar Sumsar ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.16
Sijainti: Kempele, Suomi
Viestit: 735
Perusasetus

14500 taalaa ja Venäjä. Muuten olisi kyllä mielenkiintoinen paketti.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.09.2022, 07:59
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.933
Wink

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sumsar Näytä viesti
14500 taalaa ja Venäjä. Muuten olisi kyllä mielenkiintoinen paketti.
Autot kyl näytti olevan ukrainan kilvissä.
Rupeaa olemaan vähän joka maassa firmoja mitkä tekee porttaali kittejä nykyään.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 02:58 (GMT +2).