![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tämän ketjun ansiosta alkanut selviämään miksi monissa vanhemmissa työkoneissa on kaikki joko rikki tai patenttivirityksiä. Kiusallisen heikko huollettavuus. ![]()
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Samaa ihmetellyt tätä hienosti kirjoitettua tarinaa lukiessa.
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
||||
|
||||
![]() Takuukorjaus
Tuntuu etenevän kuten autojen merkkihuolloissa. Ensin tehdään jotain ja sitten korjataan tekemiset.
Maajohto jäi suojalevyn ja koneen sivupeiton väliin. Ongelma paljastui tietenkin vasta kun kaikki sivupellit oli paikallaan. Pullisti peltiä ulos senverran, että sivupeiton lukko kankasi hydrauliletkuja. Pienellä ähräämisellä kaapeli paremmalle reitille ja pellit kiinni, Tässä parannuksen jälkeen. Nyt rakoa letkuihin jää 5-6mm ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Vihollinen
Pelästyin kun akkukenkä oli kourassa. Tämähän on vihollisen vehkeitä. Soluttautuminen aloitettu näköjään jo 70-luvulla.
![]() No kun sitä vähän kääntää niin näyttää N-kirjaimelta. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Kesä ja James remontit
Toisilla tulee kesä ja kärpäset toisilla James-remontit.
Tarkkasilmäiset kundit huomasivat aikaisemmin, että etukauhan puomista lirittää vettä oudosta paikasta. No halkeamahan siitä paljastui, Tänään oli sitten helteinen remonttipäivä, Halkeamaa ja ympäristöä putsattaessa paljastui katastrofin laajuus. Halkeamahan oli jo levinnyt myös pituus.suuntaan. Vakoa auki vaan ja täyttöä. Hionta tasaiseksi ja vahvikelappu päälle. Eiköhän tolla taas soraa ajele, Vähän oudosta kohtaa oli ratkennut, Ei meinaa mielikuvitus riittää mitä hommia tällä koneella on aikaisemmin tehty. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Terve,
Onko James 52d 4x4 -89 Hydrauliikka puoli kadonnut muilta? Tehot oli tallella. Ja seuraavana viikonloppuna ei oikein mikään liiku.? Takakauhaa saa liikuteltua härnäten samalla jos käyttää kahta asiaa liikkuu jotenkin. Etukauha ei liiku oikein mitenkään. Ohjaustehostin tuntuu toimivan. Imusuodatin? koneen oikealla näytti olevan ihan siisti. Apuja tarvittaisiin Suomusjärvi/Salo |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ettei vaan olis helppo. Taulussa on yksi kytkin symbolilla FC. Tämä ohjaa pumpussa olevaa magneettiventtiiliä. Kun päällä niin hydrauliikalle on lyhyt ohikierto suoraan pumpussa. Tällä pienennetään häviöitä jos koneella vaan ajetaan esimerkiksi siirtoajoa. Ittelläkin käyny kerran tämä moka. Kytkin menny päälle ja sitten ihmeteltiin mitä tapahtui. Voihan piirissä olla myös sähkö tai venttiilivika, mutta tuntuu harvinaiselta. Tietysti peruskysymys: Onhan hydrauliöljytankissa öljyä? Joskus vanhasta letkusilmästä ei näe enää mitään. Pitää katsoa täyttökorkista.
Ohjaus, jaihteisto ja nelivedon kytkentä hydrauliikka on ihan eri piiri. Toimii vaihteistoöljyllö ja pumppu koneen kyljessä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia kaivataan Suzuki grand vitarasta. | GrapL | Chit-Chat | 2 | 28.04.2017 08:32 |
Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
Kokemuksia Super Swamper LTB:stä kaivataan | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 07.08.2006 19:08 |
Vinkkejä / kokemuksia kaivataan | ttimonen | Tekniikka & Jutustelu | 71 | 11.09.2005 10:15 |
Kokemuksia offimiehiltä kaivataan : PMR puhelimet! | Hujane | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.11.2004 20:03 |