|  |   | 
| 
 | |||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
 Lainaus: 
 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Onko kaasujalka erityisen painava ja säälimätön sekä onko koko auton paino etuakselilla silloin kuin etuakselilta jotain hajoaa?   Nimim. yhden naputtavan murroksen ylämäkeen pakittamalla hajottanut vuonna 2004 viimeksi   | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			pääsisikö kääntymään enemmän kuin nivel kestää? ohjauksen topparit on vaan etupuolella akselia niin ainoa rajoittava toiseen suuntaan on ohjaustankojen kautta niin kyllä ne ohjauksen tangot antaa periksi kääntyä yli sallitun kulman kun on renkaat linkussa. Vakio vetareita tullu kyllä muutamat vaihdeltua mutta yllättävän hyvin nekin kestää ilman lukkoa ja järkevällä käytöllä.. esim..https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=155343 Kaverin autossa kestänyt hyvin vastaavalla lukolla ja cromovetareilla etupää XJ:ssä | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Mielestäni olen jopa koettanut varoa kaasunkäyttöä että pysyisi ehjänä,tämä viimeisin särkyminen esimerkiksi tapahtui renkaat suorassa ojan ylityksessä,Yksi nivel meni kun yritin rengasta kannon päälle jne.jne. tuntuu särkyvän vähän missä sattuu.varmaan nuo tarvikeosat mitä olen käyttänyt ovat heikkolaatuisia,ja nyt noilla chromoilla tuo ristikko mikä antautui oli joku oudon merkkinen,toisella puolella on spicer ja nyt tilasin spicerin tuohonkin. Renkaatkaan ei ole kun 33" . Pitääpä tutkia tuota ylikääntymistä.
		 
				__________________ RRC -87 | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Tikkua katkesi omastakin ZJ:stä kun oli edessä lukko ja 33" renkaat 
				__________________ Jeep ISORY | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Automaatti lukko on kyllä varmaan yksi syy. Aika tärsky kun veto päällä lyö lukon kiinni ja toinen rengas pysäyksissä pitävällä alustalla.
		 | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Mutta (pala)lukko toki lisää vetareille ja välitykselle aiheutuvaa rasitusta verrattuna avoimeen perään. 
				__________________ Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Myydään Jeeppi | golffari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 24.03.2011 21:36 | 
| iso jeeppi | MOGGI | Linkit | 2 | 11.04.2010 00:00 | 
| V-8 Jeeppi | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2005 15:04 | 
| M:JEEPPI | tapsa4x4 | Chit-Chat | 7 | 07.06.2005 21:12 | 
| m: Jeeppi | cj5 | O/M/V Muut | 0 | 19.01.2003 12:07 |