![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Molemmat yhteensä vai per akseli? Aika kevyt paketti vielä jos yhteensä
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
per akseli tietysti......
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Suikan akselit vois painaa ton verran pari.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Intterwepin mukaan etunen painelis 77kg eli 2 suikkelin akseliparia mahtus hyvinkin tohon painoon jo, semmosia tässä ei kai vielä ole ollukka
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
pääsee jo yhdistelee osia......
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kyllä tuolla kelpaa ajaa! onko tuossa millainen casterkulma etuakselilla,miten tuollainen portaali akseli asemoidaan kohdilleen casterkulman puolesta?näyttää videolla että tuo portaaliboxi olis edempänä mitä akseli?kyselen vaan kun sovittelen portaaleja tuohon omaan autoon
__________________
RRC -87 |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Vannepaja Offroad Team |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty MB G raidetanko tai mikä se mersuissa lieneekään nimeltään. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 06.12.2009 19:16 |
| Nite Life | bono | Baarit | 0 | 23.05.2002 15:00 |
| Life as a House | mikk0 | Movies | 0 | 16.04.2002 21:37 |
| Half-Life / CounterStrike | Lars | Computer Games | 0 | 08.01.2002 12:14 |