![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nuori mies valtasi tallin ns. välittömästi kun ajoin pikkuauton ulos sieltä ja pitkäkaton jakopäähuolto valmistui viime vkonloppuna. Vord Riesa sai jotain remontinkorjuuta takajarruihin ja pikku paikat iskarien yläpäiden kohdalle. Sinne kai jäänyt jotkut rapeat kohdat taannoisesta hitsaustalkoosta huolimatta. Eteen vaihtui isot jarrut, ja tuulilasinkin vaihtoi. Nyt on miehekkäämmät jarrut edessäkin kun ne orkkikset oli semmoiset Saarioisen pizzat, hohottelin niille kun paistoivat ohutpuolaisten vanteiden välistä julkeasti. ![]() Autoon aiottua vähän voimakkaampaa konettakin ovat käpistelleet.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
^Ihan outo marssijärjestys? Ensin jarrut, ja sitten sitä tehonlisäystä, eikös etenkin nuoruuden innolla mennä ihan toisessa järjestyksessä..?
Nimim. ekat ajot ahdetulla Rättärillä yksipiiristen pienimpien rumpujarrujen turvin... Jotka sittemmin kyllä päivittyi kaksipiirisiin levyjarruttimiin... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tästä laitteesta kuulisi mielellään lisää... ...vai tarkoittaako tämä sitä, että sisälle oli ahdettu enemmän porukkaa kuin laki sallii?
![]()
__________________
Jukka |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Omaan nelikko-Dyanen tuli sitten väsättyä remmiahdettu muuten vakio 602cc kone, ruiskulla sekin. Sitä ei ole koskaan penkitetty, mutta ehkä siitä 32 kaakista on vähän tultu ylös 0,8 ahdoilla, joista 0,4 löytyy jo tyhjäkäynnillä. Ruiskullakin tuntuu löytyvän etenkin lisää alavääntöä, verrattuna alkuperäiseen kärkisytkä-putouskaasari -vaihtoehtoon. Puhaltimesta loppuu potku noin 5000 RPM jolloin on vauhti satasessa vakiovälityksillä, mutta sillä ei oikein isommin isolla tiellä tullut matkattua. Kampi on siitä nyt solmussa, asentajaperäisestä syystä, odottaa oikaisua ja vauhtipyörä 36-1 reikien porausta triggerille, vahingon sattuessa kun oli vain yksi luettava reikä 135 astetta EYKK ja siitä sitten sitä kipunaa arvottiin, pakkasessa, 12Ah akulla, jäykillä öljyillä ja 8kg kevennetyllä vauhtipyörällä. Tuossa tilanteessa kun kipunan rätkäisee kammen ollessa noin 90 EYKK starttauksen hidastuessa, niin siitä ei oikein tuommoinen prässätty kampi tykkää... Ja joo, on jarrut tässäkin, GSA:n levyt edessä ja Rättärin etulevyt takana, ja kaikki muu leimattuna paitsi tuo puhallin, hieman sammaloituneessa mustakilpisessä ulospäin vakiossa. Hulluna pitävät kun vetää pitkää luisua jääsohjon lentäessä joka renkaasta... Joskus näköjään jaksanut rakennellakin jotain..? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Edellisen kortteerin naapurina oli sätkäkiltalainen ja rakenteli kans.
Ajeli harmaalla jäänmurtajamaalilla maalatulla "Fenixillä". Olikohan niin, että se valmistu kalkkiviivoilla johonkin ulkomaanreissuun, oisko ollu Kreikkaan ku sätkillä menivät letkassa...on siitä jo jokunen vuosi (-kymmen?) ![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Olihan hänellä myös Camina, taitaa olla vieläkin, jolla oli jännä tarina miksi alaosan pellit on ihan lommoilla ruosteettomuudesta huolimatta. Uudesta asti oli kuskattu hulluille puuroa, ja ne nälkäiset hullut oli sitten potkineet nälissään kuljetuspeliä, kunnes saivat apetta eteensä... Eikös projektit aina tuppaa valmistumaan lähtöä edellisenä yönä tms? -07 Ruotsin kokoukseen lähtiessä oli vielä torstaiaamuna kori 50 metrin päässä rungosta, perjantaina katsastettu, lauantaina oltiin jo Turuus ja sunnuntain puolella Affenanmaalla kovaa vauhtia lahtea ylittämässä... Sittemmin onkin ollut hiljaisempaa ulkomaanreissuilla, kun tuon matkan aikana taisi esikoinen saada alkunsa... Oli kyllä tulevalle vaimolle mielenkiintoinen matka, "hieman" introvertille ihmiselle, mukaan tapahtumaan missä oli tuhansia tuntemattomia jotka kaikki käyttäytyi kuin yksi suuri perhe... Tuostakin jo 15 vuotta... |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
parturissa tapahtuu | SAMROCK | Chit-Chat | 9 | 10.09.2007 18:10 |
kärkölässä tapahtuu.. | toyota4x4 | Chit-Chat | 15 | 15.04.2007 11:11 |
Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 14 | 12.12.2006 20:42 |
NHL:ssä tapahtuu.. | SamppaFIN | Jääkiekko | 3 | 05.05.2004 14:56 |
NHL:ssä tapahtuu | SamppaFIN | Jääkiekko | 4 | 12.05.2003 12:27 |