![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Reikä ja asennuslevy seinään ja sitten putkien veto. Ku sais aikaseks. Joku pitäis saada tekemään ne putkien "päätteet" eli liitokset että saa sit ruuvattua kiinni. Alipainepumppu löytyykin ku tuli joskus sellainen paketin mukana edellisen kortteerin pumpun ku osti.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Talouden kilometritehtaaseen jakopään huolto, ja siinä samassa tietysti pumpun remmi rullineen. V70 tdi, VAG vitosella.
Ei muuta kuin mutkaista tietä näkymättömiin taas 100tkm. 685tkm seuraava huoltopysäkki jos tuo jaksa juosta.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Uusien vetovarsien tekoa pikkumassikkaan, tuli hieman järeämmät kuin tarttiskaan mutta eihän nuo entiset näy kestäneen
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tässä kuukaden sisään tullu tehtyy ruskeasta uutta mustaa. Eli moottori laatikkoineen vaihettu ja akselit. Vielä pitäs vinssi, paineilma vehkeet ja valot vaihtaa.
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille. En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä. https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ ISORY SLCK #556 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tänään tallilla oltiin toyotismin kovassa ytimessä.
__________________
SISU SA-150 4X4 TOYOTA 4RUNNER LN130 x2 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Nuori mies valtasi tallin ns. välittömästi kun ajoin pikkuauton ulos sieltä ja pitkäkaton jakopäähuolto valmistui viime vkonloppuna. Vord Riesa sai jotain remontinkorjuuta takajarruihin ja pikku paikat iskarien yläpäiden kohdalle. Sinne kai jäänyt jotkut rapeat kohdat taannoisesta hitsaustalkoosta huolimatta.
Eteen vaihtui isot jarrut, ja tuulilasinkin vaihtoi. Nyt on miehekkäämmät jarrut edessäkin kun ne orkkikset oli semmoiset Saarioisen pizzat, hohottelin niille kun paistoivat ohutpuolaisten vanteiden välistä julkeasti. Autoon aiottua vähän voimakkaampaa konettakin ovat käpistelleet.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
^Ihan outo marssijärjestys? Ensin jarrut, ja sitten sitä tehonlisäystä, eikös etenkin nuoruuden innolla mennä ihan toisessa järjestyksessä..?
Nimim. ekat ajot ahdetulla Rättärillä yksipiiristen pienimpien rumpujarrujen turvin... Jotka sittemmin kyllä päivittyi kaksipiirisiin levyjarruttimiin... |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Nyt ois paineilma vehkeet ja systeemit paikallaan. Enää vinssi, jakarivälitykset ja 38.5 renkaat alle tallista ja mettään...
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille. En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä. https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ ISORY SLCK #556 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Tallissa tapahtuu pitkästä aikaa taas edes jotain
ja vähän myös tallin ulkopuolellakin....![]() Isoon Rangeen käsijarruremppaa, pässisti suunniteltu, kun hiekkapellissä on kiinni kengät ja se kun ruostuu ja pidikkeet tipahtaa irti, eikä tota peltiä saa vaihettua ilman että napaa irroittaa laakereineen. Ja pelkkää laakeria ei voi vaihtaa, vaan koko napa ja sekin on isolla tähtipääpultilla johon ei itsellä tietenkään ole edes sopivaa hylsyä. No, leikkasin vanhan irti ja uus osa kahtia, katotaan tehdäänkö pulteilla ja pellinpaloilla vai pienet hitsit. Ulkomailla myydään tollasta palasteltua kittiäkin, mut tais olla jotain 400 taalaa muistaakseni hinta ![]() Sitten tosta vanhasta Classikista tuli vähän ruosteita putsattua runkopalkeista tuolta konehuoneen puolelta kun pata on irti ja pois tieltä. Ruosteenmuunninta ja Hammeritea perään. Irrotettu konekin tuli nostettua pukkiin, siiiä olikin jo viallisen puolen kansi irti. Kansi otettu nyt ihan jo pöydälle ja purettu venttiilinohjuri on mäsänä (kuten oli venttiili, jousi ja työntötankokin), täytyy kattoa miten ton ohjurin sais vaihdettua ja onko motissa muuta vammaa tullut....varakonekin tuli pestyä, mutta tää ei taidakaan olla Rangesta, vaan jostain henkilöautosta (P6, SD1 ?).
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Tuskin ainakaan P6:sta. Tommonen pakosarja ei ko. konehuoneeseen sovi mahtumaan, ainakaan niin että sais putkea kiinni.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| parturissa tapahtuu | SAMROCK | Chit-Chat | 9 | 10.09.2007 18:10 |
| kärkölässä tapahtuu.. | toyota4x4 | Chit-Chat | 15 | 15.04.2007 11:11 |
| Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 14 | 12.12.2006 20:42 |
| NHL:ssä tapahtuu.. | SamppaFIN | Jääkiekko | 3 | 05.05.2004 14:56 |
| NHL:ssä tapahtuu | SamppaFIN | Jääkiekko | 4 | 12.05.2003 12:27 |