![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Suzuki sj413 kunnostusPikkuhiljaa tehty autoa eteenpäin. Vänkärin puoli oli päässyt huonompaan kuntoon ja saanut uusia vähän enemmän peltiä. Alustaan tuli laitettua uutta osaa ja samalla tuli pikku takapakki projektin osalta. Uusien takapään u-pulttien kiristämisen jälkeen ilmestyi öljylammikko auton alle. Jossakin vaiheessa joku edellisistä omistajista oli paikannut kemiskillä mystisen lahovian akselin kummassakin päässä ja nytten pultteja kiristäessä lohkesi paikat irti. Tässä olen nytten miettiny, että koittaisiko putkittaa akselin uudelleen, jos ei ala löytymään uutta akselia mistään pian. Jos vähäänkään tuntuu, että on pakottava tarve päästä sj413 taka akselista eroon, niin mielelläni lunastaisin pois
|
|
#2
|
|||
|
|||
Suzuki Sj413 kunnostus
Kevään jälkeen oli tallissa hiljaista muutama kuukausi. Tuleva jahtikausi sai vähän vauhtia tekemiseen ja aloin tuossa toissa viikolla tekemään peltihommia loppuun. Suurimmat työt alkaa olemaan tehtynä. Muutamia pikkupaikkoja hitsaa vielä ja sitten ruveta puhaltamaan pohjaa ja maalailla. Taka-akselin joudun käyttämään irti vielä ja ruostereiät paikkailla siitä.
|
|
#3
|
|||
|
|||
Suzuki Sj413 kunnostus
Tämmöistä tälle parille päivälle saatu aikaiseksi. Seuraavaksi akselin kimppuun ja polttoainelinjojen tekoon samalla. Sittenpä se olisi pintamaalia päälle ja massat yms. ja kasaus
|
|
#4
|
|||
|
|||
Suzuki Sj413 kunnostus
Tuli aloitettua äänieristys jutskat tuossa ja kiveniskumassan levittelyä. Seuraavaksi alustan massaus vuorossa.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tämä on yksi niitä projekteja mitä katsellessa silmä lepää työn jäljessä. Voisi kiteyttää: Jotkut hitsaa ja loput harjoittelee,
Minkälaisella koneella hitsailet? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Niin totta. Monelle autolle ekat hitsipaikat tarkoittaa lopun alkua/saattohoidon aloittamista, mutta kun työn tekee oikein ja hyvin niin se on jopa parempi ja kestävämpi kuin uusi.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Hyvän näköistä settiä toden totta.
Tuleeko pintaan kuitenkin uusi maali, vai pysyykö ulkokuori "elämää nähneenä"?
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Suzuki SJ413 ´87 | sfb | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.12.2020 19:38 |
| Ostettu Suzuki SJ413 | Racingrabbit | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.04.2017 17:27 |
| Myyty Suzuki sj413 | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.07.2015 10:24 |
| Ostetaan suzuki sj413 | zamili | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.07.2015 09:02 |
| Myydään Suzuki SJ413 | puumis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 25.05.2010 12:15 |