![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mikäs se tämä on?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Käsistä karannut projekti, sillai positiivisessa mielessä...
|
#3
|
||||
|
||||
![]() TojoWaagenin uudet aivot
Täss linkki oheisprojektiin.
ToyWagen elektroniikkaa |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Selityksi selityksiä. Muka ollut muita kiireita…
Toywagen käy ja kukkuu. Zonesuunnistuksessa käytiin sotkemassa kromit. Moottori vol2 odottaa kasausta. Siihen on aikalailla kaikki valmiina. Ahtopainekellot pitää sovitella ja öljypohjaa vähän muokata plus kaikki pienet jutut. Mitä on nyt päässyt kokeilemaan metsässä ja tiellä niin auto kaipaa säätöä. Bensa-autosta lähtöisiä oleva laatikko/turbiini vaihtaa minusta turhan korkeilla kierroksilla nyt kun on dieselin perässä. Pitäisi perehtyä kick down vaijerin ja linjapaineiden symbioosiin. Kierrostenrajoitinkin vaatisi lisämittauksia. Siinä on jo mahdollisuus datalokkaukselle, jotta selviää mitä siellä oikeasti tapahtuu. Nykynen on hyvä (=suojaa moottoria), mutta ei täydellinen. 100% polttoaineen katkaisu on turhan raju toimenpide. Jos kuitenkin ajelisi kesän ja nauttisi. Jos syksyllä olisi uutta intoa. Syksylle onkin jo tekemistä kertynyt. Vannepaja toimitti uudet levennetyt vanteet. Bl-kehät vielä jostakin ja muuta sipistelyä. Jos syksyllä saisi isompaa kumia alle. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vanteethan on 12x16”
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
"Mitä on nyt päässyt kokeilemaan metsässä ja tiellä niin auto kaipaa säätöä. Bensa-autosta lähtöisiä oleva laatikko/turbiini vaihtaa minusta turhan korkeilla kierroksilla nyt kun on dieselin perässä. Pitäisi perehtyä kick down vaijerin ja linjapaineiden symbioosiin."
Vihdoinkin sain aikaiseksi tutustuttua tuohon Kick down vaijerin ja linjapaineiden symbioosin. -Vaihdelaatikon linjapaine on valmistajan ohjearvoissa. -Governorin paine sensijaan on matalahko 3,5bar kun sen pitäisi olla 4,1-5,3bar (80km/h vauhdissa). Governorin säätäminen on työläämpi juttu, niin kokeilla nyt ensin löysätä kick down vaijeria ja katsotaan mitä tapahtuu. Jos oikein ymmärsin, niin löystynyt governor tulkitsee nopeuden todellisuutta matalammaksi ja laatikko käyttää turhan pientä vaihdetta. Muuten on ajettu ja nautittu kesästä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mikä laatikko sulla on?essonpaarin tietotoimiston mukaan kickdown vaijerin löysyttäminen lisää luistoa ja ei tee hyvää laatikolle, kuulemma aika ranttuja tuolle vaijerin tiukkuudelle automaatit. Tiedä sitten pitääkö paikkansa,mutta selvittämisen arvoinen asia jos sillä lootarempalta välttyy...
![]()
__________________
RRC -87 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota Crawler (ToyWagen) | kippo86 | Maasturiprojektit | 497 | 25.12.2015 21:20 |
Myydään Toyota HJ61 taka ja HDJ etu murikat+muuta toyota akseli ryönää... | Maajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 23.04.2013 08:57 |
Myydään Toyota corona MKII,Toyota FJ,Toyota crown virranjakaja | Castrol | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.01.2013 21:48 |
Myydään / Vaihdetaan muutama ylimääräinen auto kaupan. toyota,toyota,renault ja taas toyota | Jumppis | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.06.2011 13:17 |
Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) | Jooseppi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2009 21:07 |