![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Päivitelläänpäs tätäkin raatoa nyt hän autolla ajettu 378 ja rapiat muutama viikko sitte tarvitsin ison puolen nelikkoa hetken ajan ja sillo huomasin että rupes jyristään no väljää löyty laatikon päästä olevasta laipasta no siitä sitte soittoa liikkeeseen ja sovittii päivä millo tuon no siinä vaihtu kaikki sisälle paitsi rattaat "vanhat" pääakselin olivat joutuneet uusimmaan kuulemma no auto oli koe ajettukin ja todettu toimivaks no siitä tänään lähin hakemaan sitä ja aikani kun olin ajanut pysähyin kuopioon tankkaamaan kumpaakin siinä auto käydessä kytkin yläällä rupesin kuulostaan että rohisee omituisesti kytkin pohjaan ääni hävis, ylös ääni palautu tulipa siinä oltua liikkeeseen yhteydessäkin ja jatkoin ajamista perille päästyään ääni vaan koveni nyt auto seisonut useita tunteja laatikko on äänetön Mutta kylläpä tuo menöö takasin liikkeeseen jossa olikin koska se meni sinne äänettömänä ei rohissu mikään oliko kytkin poljin yläällä tai alaalla joten se pitää tulla takasin äänettömänä Vaikka kuulemma tuo ääni kuuluu monesta toyotan laatikosta. Niin ja tämä laatikko homma eii kuulunut millään tavalla suunnitelmiin mutta niimpä vaan tuli suunnitelmiin noh jahka laatikko ois joku kerta taas äänetön niin kun ennen purkua.. niin sitten pitäisi suunnitella etu ja takaperään remppaa remppaa sekään ei kuulumut suunnitelmiin mutta tuli päähän pistos kun takapäässä pinjonin laakerissa on vähän väljää Samallahan nekin puhaltais puhtaaks ja maalais nekin kuten runko palkit ja pohjan, pyörän kotelotkin.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Oisko tämäkin "projekti" nyt sitten virallisesti alotettu
Elikkä moottorin otin irti jotta sitä nyt on hyvä putsailla ja huolella kun ei ole paikallaan ja saattaa siihen jotain osia vaihtuakin.. Ja nyt tuosta onki hyvä jatkaa seuraavaks lähtee laatikko paketti irti ja lähtee käymään toisessa paikassa kun alkuperäinen remontti ei tainnut oikeen onnistua kylmänä täysin äänetön loota mutta kun lämpöseks ajeloo pitää kauheata ääntä paikallaan ollessa kun sitä hän käytettiin jo kerran samassa paikassa missä teki remontin jaa vastaus oli se on normaalia että kuuluu ääntä vaikka alkuun oli puhetta ettei mitään ääniä kuulu mutta noh pääsen vähemmällä kun käy puolueettomassa paikassa ja jatketaan siitä sitten eteenpäin asioissa.. Niin ja akselit pitää ottaa irti takapäässä todennäkösesti ulommassa laakerissa pieni väljä tuntuu muttei ujella viellä no siinä samalla kokee etu akseliki saman kohtalon eli uusitaan kuluvat osat jah mitäpäs viellä etupäähän ohjaus nivelet uusiks kerralla ja jousitus päivitetään kokonaan uuteen ja jarrut vois vilkasta läpitte ja uusia sitä mukaan kun irti lähtevät ja hiekkapuhallushan näihin tuloo runko, koppa ja akselit tästä ei siis olla tekemässä museo ajoneuvoa vaan siisti kuntonen kun on valmiiksi siisti kuntonen hj:ksi mitä nyt pieniä ruoste vikoja lukuun ottamatta mutta korjataan nyt kaikki ruoste viatkin ja noh sisusta on kyllä ehjä ei juuri näy kulumia mutta kävi villi ajatus päässä että verhoiluttaiskohan ehkä penkit uusiks niin no lisäillään kuvia sitä mukaan kun homma etenee johkinpäin jos etenee
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Onks tää Variksen vanha auto?
__________________
Tiäräksää tuanoi |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kylläpä tämä on sama auto viime heinäkuun alkupäivinä kävin hakemassa tämän, kauppoja hierottiin kyllä jonkun tovin kunnes vaihtu omistaja paperilla |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Laatikko on jo ollu muutama päivän tuossa lavalla oottamassa kohtaloaan tänään se sitte tuli vietyä etiäpäin jotta selviää mikä on menny pieleen remontissa ja sitt selvii kuka maksaa...
Ja nyt on lattia matot irrottettu ja sitten löyty nuo pohjan isot yllätykset Ja jos suunnitelmat pitää huomenna pitäis puhallus kalusto tulla käyttöön ja samalla nousis koppa tuosta päältä pois onhan se jo pari päivää ollu nostoa vailla mutta jos huomenna toteutuis nosto
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tämäkin pikkusen matkaa lähteny etenemään kori lähti tänään päältä pois vähän viivästy sekin homma siirty ja siirty nosto kalustpn tuleminen mutta tulihan se viimeinkin.. Nyt runko on pesty ja korin pohjaki pesastu ja nyt näkyy kaikki ruoste vammat selkeemmin vaikka ei kyllä runkossa ole oikeastaan muuta kun pinta ruosteen alkua joten kaikki puretaan irti ja alotellaan sitten puhallus hommat tuossa jokunen kuva ettei ole kyllä mikään huono yksilö vaikka onkin ruostetta mutta hj:ksi vähä ruosteinen.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Homma on nyt pikku hiljaa edennyt korin pohja, pyörän kotelot on puhallettu ja maalattu nyt on helpompi korjata mätä kohat pohjasta pois mitä on löytynyt ja runkon sain tänään purettua loppuun ja sitten siinä samoilla lämpösillä puhaltelin puhtaaks runkon ja maalailin heti perään kun kelitki niin ja tankin puhalsin yheltä puolelta ja maalailin sen seuraavalla kerralla kun puhaltelen pyöräytän tankin ympäri ja puhaltelen toisenki puolen ja joitakin pienempiäkin osia tuli puhalleltua vaikka jäi hän niitä viellä puhaltamatta mutta pikku hiljaa täytyy jatkaa tuota hommaa
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Hj61 | kawakx | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.02.2016 20:47 |
| Myyty HJ61 | LöpöLassi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.11.2008 23:27 |
| m: hj61 | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 21.07.2007 09:27 | |
| M: Hj61 | Jörmelö | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 15.09.2006 21:19 |
| m:hj61 | O/M/V Muut | 1 | 17.10.2005 11:44 | |