![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
uakkerin kuva löytyy tuolta chit chatin puolelta. mutta tuommonen on kuski (samalla vähän uaz mainosta <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>). ![]() kaiken lisäksi yleensä vielä noi vaatteet päällä kun olen uazin kanssa tekemisissä. ja kimi nimeä jos huutaa niin käännään päätä <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> UAZ-315126 "Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"
|