Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.12.2021, 19:55
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.566
Perusasetus

Nyt on ajeltu pimeässä ja pakkasella, kivasti on auto pelannut. Tulis vaan lunta oikein kunnolla. Nyt voi kyllä jo kehua noita mud trepadoreja myös talvioffirenkaana, oikein hyvin pitää!







Kuvat kulmakorvesta ja padasjoelta.

Kun ei muuta homma muka ollut, niin asentelin nämä merkit jotka ostelin jo vuosia sitten. Piti vähän taivuttaa propellin muotoon niitä mutta ihan kohtuudella ne lopulta taipui. Vähä lämpöä ja rautasahaa yms perintesiä merkin asennus kikkoja ja siihen ne istahti.







Jos nyt ei ihan niin usein tulis kysymystä mistä autosta on kyse!


.

__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.12.2021, 07:04
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.519
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Kun ei muuta homma muka ollut, niin asentelin nämä merkit jotka ostelin jo vuosia sitten. Piti vähän taivuttaa propellin muotoon niitä mutta ihan kohtuudella ne lopulta taipui. Vähä lämpöä ja rautasahaa yms perintesiä merkin asennus kikkoja ja siihen ne istahti.
Hyvin sopii merkit. Onko tämä auto nyt valmis?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.12.2021, 07:46
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.900
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Hyvin sopii merkit. Onko tämä auto nyt valmis?
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.12.2021, 08:39
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.566
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Hyvin sopii merkit. Onko tämä auto nyt valmis?


Melkein. Tilasin takaloksuihin vielä pyöreät cheyenne (alkup.varustetaso) merkit. Sit on valmis! hah!

Autoa pestessä huomasin jotain tulevia mätäpaikkauksia, käsijarruprojektikin on kesken jne. Syylärikin tihkui hieman, korjaantui paikkausaineella, mutta on siis jo jatkoajalla..(orkkis syyläri muuten, jounille tiedoksi ) Valojen sähköt kaipaisi sorkkimista, pitkille vuotaa muutama voltti jotka jaksaa pitää releen vedettynä eli pitkät jää päälle kun kerran käyttää. Sit korista vois korjailla muutaman rasitusmurtuman, miettiä jälleen niitä turvakaaria jne.

Äkkiseltään ihan valmis!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 31.12.2021, 11:25
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.566
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Hyvin sopii merkit. Onko tämä auto nyt valmis?
Nyt se on taas valmiimpi!







Alunperin noi merkit on olleet valon korkeudella suunnilleen, mutta ylempänä ne on paremmin suojassa eikä tätä nyt ihan pilkuntarkasti entisöidä!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 31.12.2021, 17:11
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Thumbs up

Se on melkeen ku piste iin päällä.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 31.12.2021, 17:13
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Viestit: 434
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
eikä tätä nyt ihan pilkuntarkasti entisöidä!
Mitä, eikö tämä menekään museorekisteriin?
__________________
Salon Seudun Offroad Ry
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blazer 6.2d Tekniikka & Jutustelu 6 27.08.2007 20:24
M/V: Blazer k5 K5 O/M/V Ajoneuvot 1 16.06.2007 20:32
O: BLAZER O/M/V Muut 3 23.01.2005 14:19
M:Blazer 6,2D ari O/M/V Muut 0 16.02.2004 19:26
m blazer k5 O/M/V Muut 0 11.02.2003 16:37


Sivu luotu: 00:51 (GMT +2).