![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pitäähän elämällä olla päämäärä. Olen kyllä huolestunut päämääräni toteutumisesta, tammi on vasta ehkä vajaa nelimetrinen eikä kovinkaan paksu. Samoin 80-luvun lopulla silloiseen asuinpaikkaan faijan kanssa istutettu tammi, sekään ei ole vielä sellaisissa mitoissa että saisi kovinkaan tukevaa lankkua.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Voi kyllä olla ettei omasta projektista pääse itse, eikä välttämättä jälkikasvukaan paljoa nauttimaan. Sen verran hidastempoista on kasvaminen, selvisi kuitenkin ekan talven jänisten invaasiosta, sittemmin verkkoaita ympärillä edes vähän suojelemassa...
Hieman näkyy lauhtuneen keli, illalla kävi -22,6 lukemissa, nyt vajaa -10 ja kipuaa koko ajan lämpösempään päin. Voi olla mielenkiintoinen keli tänään tiedossa, mikäli tulee liikenteeseen lähdettyä... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| td5 disko ja pakkanen + ilmajouset? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.01.2008 00:51 |
| Toiota HJ 60 murrokset, kelläään nurkissa? | Vilkutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.02.2007 14:51 |
| Pureeko pakkanen? | AVRO | Chit-Chat | 37 | 24.02.2005 22:33 |
| Pakkanen katosi | MäIte | Rakas Päiväkirja | 9 | 21.01.2003 13:08 |