![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No nythän on peli! Mulla oli Terrano 1 Z24S koneella, mutta se oli aika huoleton 240 tkm saakka, sitten piti vaihtaa öljyrenkaat ja toki nuo normisetit siinä samalla. Mulla olisi muuten ylimääräinen Edelbrockin kaasari jossain vintillä, kun kaasuvaijerijumin vuoksi luulin koko kaasarin menneen! Nykyään ei Motonettikään tahdo paljoa saada kampetta hyllyyn näihin maastureihin. Ranskasta yllättäen löysin loksua, konepeltiä ja muutakin, kun hetken hairahduin miettimään taas myynnissä olevan entisen Terranoni ostamista takaisin...onneksi kohtaus meni ohi. Mutta hienoa että olet tällaisen ottanut projektiksi! Jos tuossa ei ole ilmastointia, siinä mun entisessä oli ainakin myydessä täysin toimiva systeemi, samoin uudehko Nissenin syyläri ja muutakin aivan toimivaa kampetta.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tuntuu joo varsinkin tämän uudemman bensakoneen osat kiven alla. Laturiakaan ei suomesta löytynyt mistään vaan taisi jostain puolasta löytyä. Ilmastointia ei ole ja eipä sitä tuonne enää mahdukkaan.
Moottorin rakentamisen jälkeen aloin sovittamaan välijäähdytintä keulaan ja selväksi tuli heti, ettei välijäähdyttimen asentaminen keulaan ole kaikista helpoin operaatio tähän koriin. Ahtoputkia ei saa mitenkään vedettyä järkevästi, ellei vedä pyöränkaarien kautta mihin en halunnut ryhtyä. Päädyin siirtämään syyläriä taaksepäin ja laskelmien perusteella sähköflektin ja vesipumpun hihnapyörän väliin piti jäädä noin 1cm ![]() Aloin poistamaan keulapellistä ruosteita ja lopputulos oli, että yli puolet oli laikattu pois ja päädyin tilaamaan uuden. Tähän hitsailin kiinnikkeet välijäähdyttimelle ja siirsin syylärin alakiinnikkeitä muistaakseni 4-5cm taaksepäin. Samalla hiekkapuhalsin konetilan ja hitsailin vasemman korikiinnikkeen uusiksi + muutamat muut paikat. Myös konepellin kiinnikkeiden kohdat olivat mädät ja nämäkin saivat uutta peltiä. Näiden korjausten jälkeen hitsailin keulapellin takaisin kiinni ja maalasin konetilan ja etupyöränkaaret epoksimaalilla ja tämän jälkeen auton alaosan hopealla värillä + lakka päälle. Keulan korjauksen jälkeen oli vuoro korjata lava ja runko lavan alta, joihin korrosio oli myös iskenyt. Päädyin nostamaan lavan pois ja siirtelin sen pihalle odottamaan parempia aikoja ![]() Puhallettua runkoa olikin ilo hitsata. Hitsauksen jälkeen vedin pintaan epoksin pohjamaaliksi ja pintamaaliksi mustan automaalin. Taka-akseli kun oli irti, niin samalla päädyin ottamaan perämurikan irti ja vaihdoin sinne paksummat kitkalevyt lukkoon. Lukosta tuli todella jäykkä ja saa nähdä miten se toimii ajossa. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
hyvän näköistä touhua. hämmästyin miten samantyylinen d21/22 takarunko on kun itsekkin tässä kesällä rapsuttelin taas kerran omaani. Pitäis vaan tehdä sinun tyylillä eli puhaltaa..
![]() |
![]() |
Luokat |
4x4, bensa, nissan king cab |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty King cab | Nisse | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.03.2015 22:10 |
king cab | kingkong78 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.11.2013 21:19 |
Ostetaan king cab | MKAS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 29.03.2013 20:30 |
Myydään King Cab | VeeVee72 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.09.2011 09:39 |
king cab | nenonen2 | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 12.08.2010 13:24 |