Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 25.11.2021, 09:23
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.481
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen Näytä viesti
Minusta nuo paineet on liian kovat ja juuri se aiheuttaa kolmoskuvan näköistä muutosta renkaassa. En saa zoomattua kuvasta mitä renkaan ilmoitettu maksimipaine on, varmaan aikalailla tuo käytetty. Sitä tarvitaan kun ollaan ilmoitetun maksimikantavuuden tarpeessa. Arvion perusteella tiputtaisin 4 - 4,5bar tuntumaan. Jostain voi löytyä ihan paine/kantavuus taulukko näillekin renkaille, josta voi tarkistaa mikä riittää auton kuskaamiseen.

Noita C -renkaita harvemmin, mutta tavallisia renkaita on tullut kymmeniä vastaan, joissa runko on pettänyt liian paineen takia. Varmaan ihan omia lukuja näyttävät täyttölaitteet on yleisin syy tälle.
6,5 baria on renkaan maksimit, ja esim. Unsinn suosittelee paineeksi 6,25 baria -> https://www.unsinn.com/anhaenger-blo...ure-my-trailer. Voisin tänään vähän testailla että muuttuuko muoto yhtään jos painetta laskee...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Isojen renkaiden ohjauksen "woblaus" Koivunoksa Tekniikka & Jutustelu 48 31.07.2020 08:24
Renkaiden/vanteiden osto 15/17/20" ? Mack Tekniikka & Jutustelu 8 12.03.2020 13:02
HJ ja 35" renkaiden katsastus jmk Tekniikka & Jutustelu 10 24.03.2018 23:00
Renkaiden saatavuus "isot" pesix Chit-Chat 12 27.04.2012 21:43
taas renkaiden mm ja tuumamitoista 15" ja 16" pee Tekniikka & Jutustelu 8 31.10.2009 23:08


Sivu luotu: 22:45 (GMT +2).