![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nyt on joko kansi halki tai kansipahvi paskana, tekee painetta jäähdytysjärjestelmään, pakokaasua tulee varmaan yhtä paljon syyläristä kuin pakoputkesta. Soitin dieselkorjaamolle ja sieltä uhkailtiin, että voi olla kolmeakin tonnia korjaus enkä itse pysty sitä alkaa purkamaan. Onko muilla kokemuksia vastaavista? Vois olla kohta varaosia td25 -98 kingkäppiin...
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Osaisko joku neuvoa miten d22 kingin automaattilukot puretaan osiin, ite en hiffaa, ne tuolla pöydällä odottelee.
Ja olisko vika rasvoissa kun 4veto ei kunnon pakkasilla mene päälle mutta nyt kun lauhtui niin taas toimii? Mitä rasvaa kannattaa laittaa sinne? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Olisiko vinkkejä?
King cab 2.5td -99 teki tenät eikä lähde käyntiin. Startti pyörii kyllä, mutta ei edes yritä käyntiin. Vähän taustoja:seisonnassa talven, ei ajoja kuin pihalla siirteltyä satunnaisesti. Lähti hienosti käyntiin talven jäljiltä. Tankki olikin sitten melkoisen tyhjä, joten ajelin tankkaamaan ja reilut 20 litraa dieseliä tankkiin. Taas starttasi hienosti ja pari kilometriä ajoa tuttavan pihaan. Sieltäpä ei enään startannut. Vaihdoin polttoainesuodattimen eikä muutosta. Ilmanottoon kun tööttäsin vähän motorstartteria niin pienen hetken kävi heikosti. Ilmeisesti ei saa polttoainetta. Olisiko tuossa nyt ajonesto päällä? Siinä on koelaudan päällä sellaiden led joka vilkuttelee kun auto sammuksissa. Sitten kun laitan virrat päälle, niin sehän palaa kokoajan. En ole aiemmin tuohon kiinnittänyt huomioita, joten tiedä kuinka sen pitäisi käyttäytyä. Kuuluuko valon sammua, vai miten? Mitään check engine -valoa autossa ei näy, ei edes virrat päällä. Liekö moinen ollut joskus, vai onko edellinen omistaja tuunaillut sen pois. Jotenkin en usko tuohon ajoneston temppuiluun, vaan siihen että laitoin tyhjään tankkiin dieseliä ja sen myötä kenties möhnät tankissa päässyt liikkeelle ja aiheuttaa ongelmia. Tähän liittyen kysymyt - siitä polttoainesuodattimen päältä kun pumppailee, niin paljonkos sieltä pitäisi dieseliä tulla läpi? Nyt vähän heikonlaisesti, puolen litran pullo vaatii liki 100 pumppausta ennen kuin täyttyy... Vähän heikkoa siis. Siellä varmaan toinenkin suodatin jossain tankin perässä? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tähän itsekin kaipailis vastauksia.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuli ostettua d22 kingcap mistä oli moottori yd25ddti hajonnut.
Moottori kasattu ja paikallaankin jo. Lähti käyntiin ja käy hienosti, mutta omituinen vika kun kierroksia antaa 1000 - 2000rpm niin pätkii omituisesti eikä ota puhtaasti kierroksia. Muilla kierroksilla toimii niin kuin kuuluukin. Diesel suodatin vaihdettu, mutta ei vaikutusta asiaan. Edit. Vika korjattu ja syynä oli egr venttiili.
__________________
Äkkiiks siinäki kauan menee.. Viimeksi muokannut [-make-] : 25.10.2024 19:04 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |