![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllä noi käsikäänto vinssinostoviritykset on sitte niin sieltä ittestään kun olla vaan voi... Hidasta ja hankalaa ja jossain kohtaa alkaa väkisinki vituttaa hinkata samaa kohtaa montaa kertaa. 12v hydraulikoneikko kahdella suuntaventtiilillä vaan heti suosiolla. Omassa koneikossa on auran kelluntakin mutta ei sekään ole välttämätön muutakun ehkä pohjia auratessa. Ite yleensä painatan auraa sen verran alas että auton nokka nousee viis senttiä ylös, tulee hyvä jälki.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hydraulisylinterin tiivisteiden vaihto Tampere | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.06.2020 18:08 |
Syöttöpumpun lukitseminen | Nevakiitäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.03.2011 06:28 |
Hydraulisylinterin lähtöjen asento | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.11.2010 20:59 |
Hydraulisylinterin iskun rajoitus? | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.08.2005 10:48 |