![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Korin korotuksesta on se hyöty että on helpompi pitää paikat puhtaana ja on enemmän tilaa huoltoa ajatellen.Tuskin kukaan on autoaan kaatanut sen takia että koppaa oli nostettu esim. 50mm.Samalla tavalla se painopiste nousee soa;lla tai pidemmillä kierrejousilla.Kyllä tuolla pusikoissa on tähän mennessä ollut tilaa niin paljon että meno ei ole ollut ylimääräisestä 50mm korotuksesta kiinni. Joskus se 50mm on tosi tarpeellinen helmojen kohdalla alakertaa ajatellen. Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj-60 korin korotus | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 02.09.2009 08:01 | |
| Lj:n Korin Korotus | TTMOSSE | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.08.2006 23:54 |
| bj korin korotus? | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 04.01.2006 19:47 |
| Korin korotus | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.04.2005 11:14 |
| Korin korotus yms. | 4x4_76 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.05.2003 09:05 |