Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.04.2005, 18:36
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Korin korotuksesta on se hyöty että on helpompi pitää paikat puhtaana ja on enemmän tilaa huoltoa ajatellen.Tuskin kukaan on autoaan kaatanut sen takia että koppaa oli nostettu esim. 50mm.Samalla tavalla se painopiste nousee soa;lla tai pidemmillä kierrejousilla.Kyllä tuolla pusikoissa on tähän mennessä ollut tilaa niin paljon että meno ei ole ollut ylimääräisestä 50mm korotuksesta kiinni. Joskus se 50mm on tosi tarpeellinen helmojen kohdalla alakertaa ajatellen.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 korin korotus Tekniikka & Jutustelu 38 02.09.2009 08:01
Lj:n Korin Korotus TTMOSSE Tekniikka & Jutustelu 9 13.08.2006 23:54
bj korin korotus? Rölli Tekniikka & Jutustelu 8 04.01.2006 19:47
Korin korotus Tumi Tekniikka & Jutustelu 1 10.04.2005 11:14
Korin korotus yms. 4x4_76 Tekniikka & Jutustelu 0 13.05.2003 09:05


Sivu luotu: 04:16 (GMT +2).