Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.10.2021, 05:22
Rocker:n Avatar
Rocker Rocker ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.01.10
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 206
Perusasetus

[QUOTE=Rocker;1452198]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JasuT Näytä viesti

Alkaa olla sammio aika vajaa Rangessa, se on sitten liki pari satasta kun korkeaoktaanisempaa laittaa sammion täyteen...

Vuoden takaiseen verrattuna, vaatimaton 60-70c/litra kalliimpaa nyt. Eikä taida olla lähipiirissä näkymiä ettäkö hinta laskisi, ainakaan paljoa...[/QUOTE

Mieltä lämmittää ajaa 6litrasella jeepillä🤗
Me polttoaineen kuluttajat maksetaan jotain ihan muuta kuin teiden kunnoss

apitoa. Jokainen saa ite päättää mihin luulee ne verorahat menevän...
Samaa jännää että joudun busterilla ajaessa maksamaan saman hintasta bensaa. Ketä ja mitä mie kulutun siellä inarijärvellä kun ajan helvetin yli verotetulla bensalla?

  #2  
Vanha 29.10.2021, 08:03
jli jli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.19
Sijainti: Keski-Suomi
Viestit: 470
Perusasetus

Kun polttaa 425 litraa bensaa, muodostuu tonni hiilidioksidia. Jos tuo ahdistaa, muodostunut hiilidioksidi pitää kokonaisuudessaan poistaa ilmakehästä. Tonni poistaminen maksaa noin 20 euroa.
Toisin sanoen, jotta autoilijaa ei voitaisi enää lainkaan syyttää päästöistä, 425 litrassa bensaa pitäisi olla 20 euroa veroa jolla päästö poistetaan. Siitä laskemaan tarvittava vero.
  #3  
Vanha 29.10.2021, 09:08
JasuT:n Avatar
JasuT JasuT ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.10.17
Sijainti: Korpilahti
Viestit: 596
Perusasetus

Tuossa kuvassa olleella tankkaamolla kävi toissapäivänä kakkosella alkava lukema korkeampioktaanisen kohdalla. 2,003 olivat taikoneet hinnaksi, ei ollut jonoa, edes sitä jonon ensimmäistä...

Kyllä mieltä lämmittää tankkaaminen näillä hinnoilla. Etenkin kun vastineeksi saa luokatonta kuraa, joka säilyy toimivana toimittajan mukaan jopa muutaman kuukauden. Pitempään tankissa/kaasarissa/jne pidetty aine muuttuu kovaksi valkeaksi aineeksi, joka ei liukene oikein mihinkään. Kun taas "wanha kunnon pensa" palaa edelleen sujuvasti, sekin mitä Lantikkaan oli ennen vuotta 1993 tankattu, leimahtaa edelleen hienosti, tämä leimahdus puuttuu nykybensasta jos on lähellekään puolta vuotta vanhempaa, kovasti houkuttelemalla saattaa saada syttymään. Mutta että peltikuppiin laitettu bensa ei syty tulitikulla, jossain on vikaa...
  #4  
Vanha 29.10.2021, 14:01
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JasuT Näytä viesti
Ttankattu, leimahtaa edelleen hienosti, tämä leimahdus puuttuu nykybensasta jos on lähellekään puolta vuotta vanhempaa, kovasti houkuttelemalla saattaa saada syttymään. Mutta että peltikuppiin laitettu bensa ei syty tulitikulla, jossain on vikaa...
....niinpä, pitää tohon seiskapuolikkaaseen mopoon ja Busterin tankkiin laitta taas pienkonebensaa tai säilytysainetta talveksi käyttää senverran että kaasareihin ei jää kurabensaa
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa mäksä Chit-Chat 1390 15.01.2022 19:25
Mikä vituttaa 2018 artsi777 Chit-Chat 356 01.01.2019 20:53
Mikä vituttaa vuonna 2017 Tojo4wd Chit-Chat 541 31.12.2017 22:17
Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 Tojo4wd Chit-Chat 1257 31.12.2015 08:59
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 03:05 (GMT +2).