![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Nyt on radio viritetty yläpohjaan.. Lykkäsin ylepuheen ja postiiviseksi yllätykseni radiosta tuli keskustelua fasismista, olin aivan varma että hiiret lähtee. eihän sitä paskaa kukaan kuuntele? no ei lähteny. yle puhe pienentää vielä volyymia jostain syystä yöaikaan.. -ei toiminut. Vaihdoin kanavan novalle ja käänsin volyymia. hiiriä edelleen yläpohjassa kattoverhoilun päällä, mut nyt ovat hiljaa öisin. pelkäävät pirusti eivätkä liikuskele. olen aikalailla tyytyväinen.. vielä kun saisi ne perkeleet menemään loukkuihin niin olisin onnellinen.. ehkä vienen tuollaisen glykoliämpärin talon kulmalle..
|
||||
|
||||
|
Kaikille jyrsijöiden ystäville suosittelen tätä juutubekanavaa: https://www.youtube.com/c/ShawnWoodsprimitive-archer
![]()
|
||||
|
||||
|
Kausi 2021 / 2022 korkattu, hiiret vs. Pee 0-3
|
||||
|
||||
|
Mulla on tilanne nyt 2-1, hiirien tappioks.
Yks jäi suzukista perinteisellä loukulla, ja nyt oli tallissa super catissa toinen. Perinteinen oli puolestaan räpsäytetty ja syötti viety. Giljotiiniloukku taas on ollut koskemattomana tallissa koko ajan. Ei näytä kiinnostavan jostain syystä? Mielenkiintoista seurata, että mikä noista kolmesta loukusta toimii tallissa parhaiten.
|
||||
|
||||
|
Kävipä tänään upea "kerran elämässä"-tlanne tallissa. Olin kasailemassa Jimnyn moottoria ajauksissani, kun yht äkkiä alkoi kuulumaan melkoista vinkunaa ja räpistely ääntä. Oletin, että tallin varastohuoneen lokkuun tuli saalista, mutta annas olla. Hiiri säntäsi tallin lattialle romujen seasta ja lumikko perässä
Lumikko ilmeisesti säikähti minua ja säntäsi takaisin romukasaan. muutaman sekunnin jälkeen se kurkisti toiselta puolelta romukasaa suoraan minua, loikkasi lattialle ja luikki takavaraston oven alta ilmeisen tuttua reittiä. Hiiri rapisteli varastohyllyn takana ja varmaan minuutin päästä tuli kurkistelemaan ylähyllyn kulmalle. Tuoreet Bilar-karkit siis loukkuihin, kun 3 ensimmäisen saaliin jälkeen ei kuivahtaneisiin karkkeihin ole koskettu (paitsi lukit tuntuu tykkäävän makeasta). Talon välikatosta olen nyt Bilareilla saanut 4 ja yhtään ei ole varastettu eli tilanne on 7-0 minulle. |
|
|
|||
|
|||
|
Ota hyvä mies heti pois kaikki loukut ettei se lumikko vahingossakaan mene niihin.
Se on tehokkaampi pyytäjä kuin 100 loukkua. Itse juuri toissaaamuna olin hyvilläni kun näkyi lumihärmässä lumikon loikkimisjäljet autotallilta liiteriin. |
|
|
||||
|
||||
|
Tässä ihmetellyt syksyn mittaan, kun ei yhtään ole vielä tallista löytynyt. Vaan olisiko syynä lumikko, tuossa äskenkin vilahti semmoinen, keväästä lähtien on moisesta havaintoja niin omin kuin naapurinkin silmin? Yhtään ei haittaisi jos pysyisi hiirut lumikon eväinä...
|
|
|
||||
|
||||
|
Näin. Ja hakee ne kauempaakin ennen kuin sisälle lotskille tulevat.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| TRIAL kilpailunumerot, pistelasku sekä auto/kuski esittelyt kausi 2014 | sirP | Tapahtumat | 122 | 06.10.2014 17:53 |
| Ovelat hiiret | J0hannes | Chit-Chat | 2 | 05.04.2009 19:47 |
| kesäauto ja hiiret | Jörre | Chit-Chat | 6 | 01.10.2006 19:24 |
| hyvää kesää tee pee äss | janska | Chit-Chat | 8 | 31.03.2006 12:07 |
| KOO-PEE lopettanut Vianorilla | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.08.2003 13:52 |