![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mitä noi pultin paikat, jotka osoittaa kohden apukuskin puolta, 2.8 td pajeron turbon rungossa on? Ylälaidassa on öljyn sisääntulo ja alalaidassa öljyn paluu. Onko tarkoitus että noi sivu "reijät" on auki vai pitääkö niissä olla tulpat?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Oisko jäähdytysneste liitimien paikkat. Mulla oli pajatsossa vesijäähdytys turbolla. Pistä kuva niin tietää paremmin.
__________________
M.O.C |
|
#3
|
||||
|
||||
|
noi 2 reikää tossa kuvassa
https://photos.app.goo.gl/g9kvU3YfWkBPM3Sq8 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jäähdytysneste liitokset ovat
__________________
M.O.C |
|
#5
|
||||
|
||||
|
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
ABS mysteeri. Eli Pajero gen2 tekee niin että välillä abs valo palaa ja välillä ei. Saa sammumaan varmasti kun irrottaa akun kengän. Silloin kun valo ei pala ja autolla saapuu risteykseen ja juuri ennen kun pysähtyy niin abs rupee paukuttaa, luulee siis että joku nurkka lukossa. Voiko vika olla aivolaatikossa????
|
|
#7
|
|||
|
|||
Pajeron moottorin paino 2,5 turbo?
Mitäköhän motti painaa?
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Tuli tuossa tilattua englannista mitsubitz nimisestä liikkeestä gen2 2.8 koneeseen jakoketjun koppa ja kampuran hihnapyörä, kun olivat alkuperäiset ilmeisesti kunkkupultin joskus löysällä ollessa hakanneet toisensa särki.
Noh hihnapyörässä on nyt remmin urat nurinpäin alkuperäiseen nähden, eli leveämpi ura on ulkolaidalla, kun vakiossa se on kampiakselin puolella ja laturin hihnapyörä on erilaisen korvakkeen johdosta linjassa kampuran kanssa, mutta vesipumpun urat on pykälän ulompana. Uusi vesipumppu tuli kanssa ulkomaankaupasta ja se sopiikin jakopään koppaan hienosti, mutta vanhasta ei taas sovi hihnapyörä+ visko siihen uuteen pumppuun ja uudessa vesipumpussa ei taas tullut hihnapyörää mukana lainkaan. Onkos näitä joskus saanut semmosta mallia missä flekti on sähköllä? Tietääkö joku onko pumpun hihnapyörää saatavilla semmoista, mikä istuu tuohon nyt kiinni olevaan komboon? |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Kysellääs täältä tämmöinen aloittelijakysymys Pajeron serkkuun eli Delica L400:n liittyen: Missä takakardaanissa voi olla välystä, kun kolahtaa aina kaasua avatessa ja vastaavasti moottorijarrussa. Kokeilin kardaania käsin auton alla ja sitä tosiaan saa pyöritettyä sen välyksen verran.
|
|
#11
|
||||
|
||||
Startin hiilien vaihto
Kaikki piti olla oikein tehty. Mutta sitten tuli ongelma.ennen juotosta,puhdistin "kaapelin".tina nousee koko johdon matkalle,jäykistäen sen.miten vaihto tapahtuu,onnistuneesti?
|
![]() |
| Luokat |
| pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
| Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
| PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
| "Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
| Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |