![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Projektin eteneminen näyttää hyvältä!
Lainaus:
Lainaus:
Maali ei todellakaan tahdo pysyä noissa kupari? sekoitteisissa putkissa; vähän paremmin pysyy, kun hioo pintaa pikkasen puhtaammaksi/karkeammaksi hiomatyynyllä tms. Ja jos pitää saada pitkään kestävä, hyvältä näyttävä pinta; Niin kannattaa kokeilla vetää putken päälle kutistesukka, ja lämmittää/kutistaa mielellään pienessä vedossa. (yhteen projektiin tein k.o metritavarasta jarruputken, ja vedin siihen päälle kutistesukan, putken halkaisija kasvoi noin millin, lämmitin muoviset kiinnikkeet noin 80 asteeseen, ja hyvin sopi...) P.S Tulee nostalgisia tunteita, minulla oli vm. -89? BJ-75 taannoin...
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onko kukaan kokeillut pinnotusta/jauhemaalia? Siis nuissa jarruputkissa...
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Aa että! Yksi etappi saavutettu, kun lopultakin lähti alusta kasautumaan..
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
No niinpä. Vaihteeksi kiva, kun on vähän puhtaampia hommia.
Etuakselin kasailua ollut ohjelmassa. Pronssiholkit päivittyi noihin laakeroituihin versioihin. Asennuksessa ei ongelmaa, tuon pronssisen päätyhelan varmistin laakerilukitteella paikalleen. Akseliputkiin laitoin "parannetun mallin" stefat.. ja olkalaakereiksi Koyot. Aikaisemmat laakerit oli myös nuo Koyot, joten uudet paikoilleen samoilla shimmipaksuuksilla. Tuo parannettu stefa antanee pienet heitot anteeksi akselin keskityksessä.. Kääntöpalloissa ei ruosteorkosta ollut paljoakaan joten maalasin pallot kauttaaltaan, jospa nuo tiivisteet liukuisi vähän tiiviimmin maalatussa pinnassa. Casterin korjauspalat pitää vielä asennella. 8x16 vanteitakin jo sovittelin. Nuo pyöreäreikäiset Soft 8:t tulee varmaan alkuun, mutta toisaalta tekisi mieli laittaa nuo Toyotan J80- peltivanteet. Eivät tosin ole kovinkaan ohutta peltiä, yksi vanne painaa nelisen kiloa enemmän tuohon toiseen verrattuna. J80 vanteet on ET 0, joten joutuisi laittamaan ne "valmistajan vannemallille hyväksymät spacerit.." ![]()
__________________
BJ75 SLCK #274 Viimeksi muokannut Jull : 11.09.2021 13:10 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
nyt on se vaihe kun saa näkyvää aikaiseksi paljon uutta saa vain laittaa.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#8
|
||||
|
||||
![]()
...tätätopicia lukiessa täytyylaittaa plexit
![]()
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama- BJ40 1976 -oldMama- BJ40 1977 -afrikantähti- BJ42 1981 -rosvo- BJ75 1987 -hillbilly- |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nää Trail Gearsin polyuretaaniset tuplahuuliset on kyl eri hyvät: |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Bj75 pakettiauton "kovat" takapenkit | Erion | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.06.2018 08:51 |
Nopeusmittarin vaijeriin "" T-kappale"" Hodarin automaatin päivitykseen | BJ-40/76 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.04.2015 22:05 |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |