![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Edit: jos puhaltimen suunnan muuttaa, niin arvelen että se pahentaa tilannetta - sama kuuma ilma jää pyörimään takakontiin ja jäähdytysteho vain huononee.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
16" Mishimoton flekti saapui, mutten ole sille vielä ehtinyt kovin kummoista työpanosta antamaan ennekuin saa muut projektit alta pois.
Sunnuntain makkaranpaistoajelun jälkeen kuljettaja ilmoitti että mittaristossa palaa latauksen merkkivalo, ja jännitemittarikin näytti vain n.10 volttia. Eilen sain talliin raivattua sen verran tilaa että auto mahtui sisälle ja purin sisälokasuojan pois laturin ihmettelyä varten. Vika osuikin silmiin pienen tutkailun jälkeen, hyvä ettei ole ottanut runkoon kiinni. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Oho, nyt on ollu läheltäpititilanne! Mutta selkeä vika korjata!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onlyfans hommia sunnuntain kunniaksi.
2 kpl 12" universaaleja flektejä pumppasi yhteensä 1600 kuutiota tunnissa. Yksi 16" Mishimoton flekti pumppaa 3140 kuutiota tunnissa. Nyt voi ajella rajoitusten mukaan mutiaisilla ihan huoletta ja lämmöt pysyy kurissa, boggereilla varmasti lämmöt nousee jos niillä nyt haluaisi isoa tietä ajaa muutenkaan. Onlyfans linkki -> https://youtu.be/dH2KGgXLyw4 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä että tuli kuntoon, ja vielä noin vähällä vaivalla. Olisi mielenkiintoista nähdä miten ilma kiertää takakontissa ajon aikana, mutta eipä taida monessa paikassa olla sellaisia tuulitunneleita jossa pääsee testaamaan aerodynaamiikkaa savukoneen kanssa.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
No sepä se, sähkösavuke suuhun ja takakonttiin istumaan samalla kun kaveri ajaa.
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Luumäen trial kisoissa raidetanko meni melko banaaniksi mutta onneksi käsivarastosta löytyi uusi raidetanko.
Eilen innostuin jopa mittaamaan aurauksen ja se oli 13 mm, tuntuikin ohjaustuntuma välillä vähän hassulta ja mutkissa kumi lauloi. ![]() Säädin aurauksen ja nyt se on 2 mm alkeellisella työkalulla (kaksi putkea jotka menee sisäkkäin) vanteen ulkoreunasta mitattuna, nyt ei tuumaa monttuihin ajamisesta mitään. Palloniveliin laitoin aiemmin rasvanipat niin pysyy nivelet tiukkana, vielä pitäisi investoida kunnolliseen rasvanipan kärkeen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |