Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.08.2021, 13:09
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.477
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Flektiksi nyt tilattu Mishimoto 16": 2.87" / 72mm, 1850 cfm.
Löytyisi myös 2200 cfm versio mutta tämän pienemmän voi kääntää myös puhaltamaan kabiiniin päin jos tekee mieli kokeilla sitäkin versiota paremman korvausilman saamiseksi.
Väliseinä ratkaisu tuntuu vähän huonolta koska tällä ajetaan kelien puitteissa ilman kattoa mahdollisimman paljon.
Hyvä, toivotaan että paranee. Väliseinä voi olla hyvin kevytrakenteinen, pari muovilirpaketta mitkä auttaa että takakontin lämmin ilma ei päädy enää toista kertaa jäähdyttimen läpi vaan että valtaosa korvausilmasta tulisi niitä varten suunnitelluista ikkunan ja katon aukoista. Ja nämä ohjurit voivat olla kiinni katossa, niin että lähtevät samalla pois kun kattokin otetaan pois.

Edit: jos puhaltimen suunnan muuttaa, niin arvelen että se pahentaa tilannetta - sama kuuma ilma jää pyörimään takakontiin ja jäähdytysteho vain huononee.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.08.2021, 12:31
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

16" Mishimoton flekti saapui, mutten ole sille vielä ehtinyt kovin kummoista työpanosta antamaan ennekuin saa muut projektit alta pois.
Sunnuntain makkaranpaistoajelun jälkeen kuljettaja ilmoitti että mittaristossa palaa latauksen merkkivalo, ja jännitemittarikin näytti vain n.10 volttia.
Eilen sain talliin raivattua sen verran tilaa että auto mahtui sisälle ja purin sisälokasuojan pois laturin ihmettelyä varten.
Vika osuikin silmiin pienen tutkailun jälkeen, hyvä ettei ole ottanut runkoon kiinni.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.08.2021, 12:35
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Oho, nyt on ollu läheltäpititilanne! Mutta selkeä vika korjata!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.09.2021, 21:01
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Onlyfans hommia sunnuntain kunniaksi.
2 kpl 12" universaaleja flektejä pumppasi yhteensä 1600 kuutiota tunnissa.
Yksi 16" Mishimoton flekti pumppaa 3140 kuutiota tunnissa.

Nyt voi ajella rajoitusten mukaan mutiaisilla ihan huoletta ja lämmöt pysyy kurissa, boggereilla varmasti lämmöt nousee jos niillä nyt haluaisi isoa tietä ajaa muutenkaan.
Onlyfans linkki -> https://youtu.be/dH2KGgXLyw4
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.09.2021, 06:15
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.477
Perusasetus

Hyvä että tuli kuntoon, ja vielä noin vähällä vaivalla. Olisi mielenkiintoista nähdä miten ilma kiertää takakontissa ajon aikana, mutta eipä taida monessa paikassa olla sellaisia tuulitunneleita jossa pääsee testaamaan aerodynaamiikkaa savukoneen kanssa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.09.2021, 10:26
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

No sepä se, sähkösavuke suuhun ja takakonttiin istumaan samalla kun kaveri ajaa.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.09.2021, 13:00
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Luumäen trial kisoissa raidetanko meni melko banaaniksi mutta onneksi käsivarastosta löytyi uusi raidetanko.
Eilen innostuin jopa mittaamaan aurauksen ja se oli 13 mm, tuntuikin ohjaustuntuma välillä vähän hassulta ja mutkissa kumi lauloi.
Säädin aurauksen ja nyt se on 2 mm alkeellisella työkalulla (kaksi putkea jotka menee sisäkkäin) vanteen ulkoreunasta mitattuna, nyt ei tuumaa monttuihin ajamisesta mitään.
Palloniveliin laitoin aiemmin rasvanipat niin pysyy nivelet tiukkana, vielä pitäisi investoida kunnolliseen rasvanipan kärkeen.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48


Sivu luotu: 16:11 (GMT +2).