Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 16.07.2021, 20:21
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Katellaan mökillä Cmorea chromecastin kautta, kännykän 5G liittymä tekee verkon. Bittejä tulee sellaset 25-35 mbps, eli ihan riittävästi. Netin mukaan toistoon pitäisi riittää vähempikin bittimäärä. Silti lähetys katkeilee ja 2-4 kertaa minuutissa telkkari odottelee ja ruudulla pyörii se ympyrä. Suoraan sanottuna perseestä tollanen. Muilla suoratoistokanavilla tätä pätkimistä ei tapahdu. Cmoresta olen laittanut sen kuvanlaadun heikennyksen päälle.

Mikähän tossa Cmoressa mättää ? Voiko tolle tehdä jotain ?

Viimeksi muokannut Heguli : 16.07.2021 20:27
Vanha 16.07.2021, 22:08
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Katellaan mökillä Cmorea chromecastin kautta, kännykän 5G liittymä tekee verkon. Bittejä tulee sellaset 25-35 mbps, eli ihan riittävästi. Netin mukaan toistoon pitäisi riittää vähempikin bittimäärä. Silti lähetys katkeilee ja 2-4 kertaa minuutissa telkkari odottelee ja ruudulla pyörii se ympyrä. Suoraan sanottuna perseestä tollanen. Muilla suoratoistokanavilla tätä pätkimistä ei tapahdu. Cmoresta olen laittanut sen kuvanlaadun heikennyksen päälle.

Mikähän tossa Cmoressa mättää ? Voiko tolle tehdä jotain ?
Mulla tekee ajoittain ihan samaa ilmainen MTV3 suoratoisto kun katsoo kymmenen uutisia. Kaikki muu toimii ok. Eli voisin arvata että johtuu palveluntarjoajan teknisistä toteutuksista.
Vanha 17.07.2021, 14:11
veikkaaja veikkaaja ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 24.05.10
Sijainti: Perniö
Perusasetus

Kerta jo säädetty huonommalle kuvanlaadulle, niin kokeiles kun olet hetken (1-2min) katsonut ja sen jälkeen itse kelaat vähän taaemmas.
Tällöin lähetys on vähän myöhässä, mutta olis "puskurointi" aikaa.
Näin olen joskus tabletilla töissä saanut pelaamaan..
Tai ainakin uskon, että auttoi.
Vanha 17.07.2021, 18:22
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veikkaaja Näytä viesti
Kerta jo säädetty huonommalle kuvanlaadulle, niin kokeiles kun olet hetken (1-2min) katsonut ja sen jälkeen itse kelaat vähän taaemmas.
Tällöin lähetys on vähän myöhässä, mutta olis "puskurointi" aikaa.
Näin olen joskus tabletilla töissä saanut pelaamaan..
Tai ainakin uskon, että auttoi.
Tuolla kikalla saa hetken katseltua lähetystä ilman katkoja mutta aina lopulta se bufferi loppuu. Hetki sitten loppuneen sprintin katoin tabletista ilman ongelmia, hoituuhan se niinkin. Tarvii hankkia mökille älykääpiötelkkari, josko sen kanssa homma toimisi.
Vanha 19.07.2021, 10:34
Catrik:n Avatar
Catrik Catrik ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 22.07.13
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Painekyllästettyä puuta vai betonilaattoja tukialustoiksi? Hiekkamaalle pitäs pysäköidä 2,5t painava pakettiauto pukkien päälle, sekä pystyttää hylly pitkälle metalli/puumateriaalille. Metallitavaraa ei nyt tonnikaupalla tule ja tukipisteitä n. 10kpl. Autoon tulee kiinni sivulle ulottuva katos emännän korollalle ilman erillisiä tukipylväitä, eli tuohon 2,5t saa laskea päälle joku 500kg lumikuormaa.

Miten toteuttaisitte tukialustat? Mahdollisimman edullisesti tietty.
Vanha 19.07.2021, 19:46
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Perusasetus

Laita betonilaattoja tuo nykyinen kestopuu ei montaa vuotta kestä maata vasten
Vanha 02.08.2021, 19:39
ToniB ToniB ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 11.05.21
Sijainti: Helsinki
Perusasetus

Pärjääkö ZJ:llä ympäri vuoden BFG All Terrain KO2:lla? Autolla ei tartte lähteä joka aamu mihinkään. Sijainti stadi 95% vuodesta.
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2020 wikke Chit-Chat 575 11.01.2021 06:48
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2019 JiiPee Chit-Chat 566 01.01.2020 02:43
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 JiiPee Chit-Chat 1300 28.12.2015 18:45
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55

Sivu luotu: 19:16 (GMT +2).