![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mitsubishi L200 vanteetMoi! Kyssäri täältä kun olen katsonut mitsuun peltivanteita (koossa 17'') että järjestään kaikissa iso keskireikä, joten 6x139 pultit varmasti keskittää vanteen, mutta miten kestävyys pelkkien pulttien varassa? L200 siis 67,1 keskireikä. Lukenut aiheesta netin syövereistä, mutta vastauksia sitten laidasta laitaan ja tässä arvelluttaa eniten se, että uskaltaako mennä yleiselle tielle jos sellaiset vanteet laittaa, metsässä asia nyt onkin erikseen. Kiitos
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tässä on yksi video vannevalmistajalta joka mielestäni puhuu asiaa https://youtu.be/qs5s6omtHFo Eli keskireiällä, tai keskitysrenkailla, ei ole mitään tekemistä kantavuuden tai turvallisuuden kanssa. Videolla tietysti suositellaan aina käytettävän keskitysrenkaita tärinöiden ehkäisemiseksi, itse huomoisin että tässä on kuitenkin kyse kalliista alumiinivanteista eikä käyttö/metsäauton peltivanteista. En ole itse koskaan käyttänyt enkä edes nähnyt myynnissä soviterenkaita peltivanteille. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Minulla ei ole koskaan ollut mitään soviterenkaita tms. maastureissa ja hyvin on keskittänyt, toki pitää ajatuksen kanssa kiristää kiinni. |
|
|
|||
|
|||
|
Onkokenelläkään palstalaisella Mersun W906 sprinteriä matalakattoisena? Muutamia mittoja tarvisin...tyrkkää yv. Jos löytyy
|
|
|
||||
|
||||
|
Kuvassa pienkoneen, Tanaka QCP-12R, bensahana. Tuo holkki on joku tommonen paperityyppinen tiiviste, saakohan tuommosta ostettua/tehtyä mistään vai täytyykö vaihtaa koko hana? Eihän nuo hanat kalliita ole vaan ei löytynyt samanlaisella kiinnityksellä olevaa, tuossa näkyy miten tuo tulee https://i.pinimg.com/originals/fb/11...d8b8d7db02.jpg
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Tuo holkki on joku tommonen paperityyppinen tiiviste
ei taida saada |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2020 | wikke | Chit-Chat | 575 | 11.01.2021 06:48 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2019 | JiiPee | Chit-Chat | 566 | 01.01.2020 02:43 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 | JiiPee | Chit-Chat | 1300 | 28.12.2015 18:45 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |