![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Traktorimönkijän rajoitin?Miten Hondan traktorimönkijän rajoitin nykymalleissa toimii, esim. TRX520FE2 T3B (60 km/t kulkeva)? Lähinnä on pohdintaa siitä, antaako se kuitenkin täydet tehot pikkuvaihteilla käyttöön, kun nopeus ei mene yli 60 vai rajoitetaanko sillä koko ajan moottorin maksimikierroksia (tehoakin)? Yritin kaivella tätä Googlella, mutta ei löytynyt.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tehorajoittimia on ollut vain valkokilpisissä tieliikennemalleissa joissa ei taas ollut nopeusrajoitinta. Näitä malleja ei enää uutena ole markkinoilla. |
|
|||
|
|||
![]()
Mitä mahtaa tapahtua?
Nettiautoon tuli ilmoitus, että vantaalaisessa autoliikkeessä olisi sopiva menopeli kaupan. No luuri käteen ja kyselemään, suht arvokas huolto olisi pian tulossa ja myyjä lupasi sen arvon verran alentaa hintaa.. kysyin talvirenkaista ja vastaus oli että he ovat juuri tuoneet auton eu:sta.. no mikäs siinä.. sit ostetaan kun kelit sitä vaatii. Myyjä mainitsi että auto on juuri menossa maahantuontikatsastukseen eli niin tuore tapaus kyseessä.. puhe oli että kahden päivän päästä auto olisi pihassa minun tarkastettavana (kotiin kuljetus 0€) siinä sitten tehdään paperit ja heitetään kuriiri jatkoyhteyksien päähän.. Puhelun jälkeen tuli viesti jossa pyydettiin kuvaa ajokortista ja osoitetiedot.. ajattelin että no joo.. vissiin joku normi käytäntö heillä. Sitten se inan hauskempi osuus.. tunnin päästä tuli ilmoitus puhelimeen vakuutusyhtiöltä.. no mietin että onpa hauska että mä olen vakuuttaja vaikken ole omistaja.. Tänään poikkesin trafin sivuille hääräämään muiden ajoneuvojeni statusten kanssa niin WTF? Se auto jota minulle ollaan tulossa näyttämään on jo minun nimissäni???? Millä hitolla..? Enhän mä ole sitä vielä ostanut/maksanut mitään.. Eniten alko hirvittää tuleeko autovero (tuonnista johtuva) nyt automaattisesti mulle.. ei ollut sanaakaan puhetta että kauppahinnan päälle tulisi vielä veroa (eikä ollut myynnissä taxfree autona) Nyt kun on helatorstai niin ei ole ketään siellä vastaamassa kysymyksiin. mutta onko täällä kenellekään kokemusta onko "normi" käytäntö.. kuitenkin autoliike kyseessä..?
|
||||
|
||||
![]()
Sait juuri auton josta sinun ei tartte maksaa penniäkään sille kauppiaalle.
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo tapana on ollut kyllä maksaa asian mukaisesti saaduista hyödykkeistä..
Mutta on kyllä outo liike.. liikkeeltä. Voi olla joku kesäpojan virhe.. Tällaisena paatuneena skeptikkona, tulee vaan väkisinkin ensimmäiseksi mieleen että nyt joku koittaa kusettaa junttia?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Muistelen, että jobbarit joskus teki tuota että auto ei välissä käynyt heidän nimissään ollenkaan kun autojen määrä alkoi olla sitäluokkaa, että touhu olisi laskettu liiketoiminnaksi. Kiinnostaa kuulla miten homma jatkuu! |
|
|||
|
|||
![]()
×2
|
|
|||
|
|||
![]()
Saattaa olla astetta hauskempi auton näyttö huomenna, jos tokaisee maksun kohdalla että
"tämä on jo minun auto" kato vaikka traficomin tiedoista...
|
||||
|
||||
![]()
Mikähän juttu, tällä viikolla kun olen ajellut kaapiautolla, näkynyt useaan kertaan tien varsilla pikkupoikia heiluttamassa kättä "mars mars" liikkeellä. Mikä tietysti jenkeissä tarkoittaa, että vedettäisiin katosta roikkuvasta narusta, jolloin torvi soi:
https://www.youtube.com/watch?v=3_UjQi__-cw No minähän tööttään vaikken rekkaa ajakaan ja pojat riemastuu. Tuo on varmaan joku juttu mikä on tullut kaikille puhelimeen, ei voi muuten noin laajalla alueella olla sama ilmiö.
www.alanmiehet.com #1 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Just samaa aattelin. Suotta sitä enää maksaa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Aika erikoinen kuvio enivei... vähän tuoksahtaa. Kerro kuin meni. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2020 | wikke | Chit-Chat | 575 | 11.01.2021 06:48 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2019 | JiiPee | Chit-Chat | 566 | 01.01.2020 02:43 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 | JiiPee | Chit-Chat | 1300 | 28.12.2015 18:45 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |