![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Siitähän tuli melkein monsterin näköinen. ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Päivitystä 2021-2022
Toi alumiinijäähdytin meni vaihtoon kun alkoi vuotamaan huonoista kennon liitoksista, vaihdoin aiemman jäähdyttimen takaisin muovipäätyjen kiristyspantoja tiukennettuna ja on ihan riittävä toistaiseksi. Pohjapanssari muokattu uudelle tuelle, sai hieman madallettua panssaria. Akseleihin tuli mahdollisuus laittaa ylipaine. Etupanhardin kiinnike on alkuperäisenä vähän huono tuolle JKS-panhardille ja se löystyi aina hiljalleen ja ohjaus alkoi woblaamaan niin tein kiinnityksen uusiksi. Etupuskuriin tuli hi-liftille nostokohdat. Testailua Kulmakorvessa ja yksi nivel+akseli tuhottu kotipihalla kun lumen alta löytyikin pitoa. Ohjaustehostimelle jäähdytin. Vannetukun beadlockit on vähän kierot ja huonot ajaa tiellä niin ostin uudet renkaat ja vanteet tiekäyttöön Vaihdelaatikon vaihdoin parempaan. Vanhakin toimi, mutta alkoi jo kaipaamaan muutakin kuin öljynvaihtoa niin sai jäädä hyllyyn varalle. Vanha jakolaatikko jäi käyttöön. Samalla meni uusi etukardaani paikalleen. Lämpötilamittari laatikolle Pientä ruostekorjausta runkoon Etuakseliin uudet RCV-vetarit ja samalla uudet ohjauksen tangot. RCV sovitus on aika ahdas ja olka-akselia ja pulttien kantoja joutuu hiomaan. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jotain pientä taas puuhasteltu.
Takana tuli tehtyä loppuun 4-linkkimuutos MetalCloakin varsilla 7093 ja 7092. Alkuun vähän mallailua. Vanhat alapuolen kiinnikkeet pois. Kiinnikkeet paikallaan. Sitten valmiiksi hitsaus. Kaikki paikallaan ja uusi kardaanikin samalla kiinni. Lisäksi uusi jäähdytin, tällä kertaa kokonaan metallinen. Ja tähänkin vähän säätömahdollisuuksia jäähdyttimelle ja tuulitunnelille jos tulee moottorin korkeutta muutettua. Lopuksi piti vielä pakoputkea muokata ja tätä tulee myöhemmin parannettua mutta tämä riitti nyt muutoskatsastusta varten eli kaikki muutokset taas hyväksytty ja rekisteriin kirjattu. Viimeksi muokannut MK : 15.11.2023 15:26 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onneksi olkoon leimasta! Pakoputken vieminen nelilinkin ohi on kyllä aika hankalaa. Hyvä jos mahtuu olemaan noin. Minulla ylätukivarret tulee sisäänjoustossa melkein lattiaan asti, joten en saanut sopimaan tuota reittiä, vaan mahdutin rungon vierustaa pitkin - ylälinkin kiinnikkeen yläpuolelta.
|
![]() |
Luokat |
jeep, tj, wrangler |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Jeep Wrangler TJ | MK | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.01.2018 16:04 |
Myyty Jeep Wrangler 4.0L | VooDoo Jeep | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 06.02.2015 22:42 |
Myydään jeep wrangler 4.0L -97 | jeepwillys | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 15.08.2013 04:10 |
Ostettu Jeep wrangler tj 4l aut | ZAU | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.06.2012 22:45 |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.01.2006 18:43 |