Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter
Kun kaksi osaa osuu toisiinsa, osat jotka ei tässäkään autossa osu kuin toisella puolella, niin eikö silloin jossain ole vika? Jos olisi vaikka väljä pusla, niin norminpurun nimessä pitää kelvata, tai muuten vaan tuntemattomasta syystä ottaa vaan vähän kiinni, niin ei se ole todellinen ongelma.
|
Väännetään rautalangasta: jos jousituksen aivan ääriasennossa ulos osat koskettaa toisiinsa aavistuksen verran, mutta kyseisissä osissa ei ole mitään kulumajälkiä tai naarmuja = kyseiset osat eivät siis ota normaalitilanteessa ikinä kiinni -> asiassa ei pitäisi olla mitään ongelmaa.
Ei kahden osan normaalissa ajotilanteessa toisiinsa osuminen vaadi kovin pitkäkestoista ajosuoritetta, jotta kyseinen osien toisiinsa hinkkaus aiheuttaa selkeän kulumajälken - esim. maalit pois, kiiltävä metalli, jarruletkussa kulumaa, teräsosa syönyt alumiiniin kolon, tjsp. Silloin kyseessä on ongelma. Jos taas jälkiä ei ole, niin vaikea kuvitella tilannetta missä ongelma syntyisi. Eli kyllä siellä konttorilla saa tuolta osin käyttää myös järkeä.
Lainaus:
Alkuperäisen tarinan mukaan auto katsastettiin tarkasti ja hylättiin koska löytyi vika. Tämä aiheutti ihmetystä ja jopa epäilyksen jostain henkilökohtaisesta kaunasta.
|
Jos autosta löytyy vika joka aiheuttaa hylkäyksen tai korjauskehotuksen, niin merkintä niistä on laitettava. Tässä kyseisessä tapauksessa jokin vika varmaankin oli, mutta onko se sitten todellisuudessa ollut niin merkittävä että se oli hylkyperuste?