![]() |
|
|
|||||||
| This And That Everything that does not fit under any other category |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
![]() Olet kaikkien kesyjen sikojen kantaisä. Sinua ei pysty karsinoimaan, etkä suostu kuoputeltavaksi korvan takaa. Röhkit siellä missä sinua lystää, ja pahnoillasi pyörii kaikenlaista emakkoa. Kesyyntyneet kotisiat saavat sinulta pelkkää halveksuntaa osakseen ja pistävällä siankatseellasi pistät polvilleen jokaisen, joka yrittää tulla tontillesi. Sinulla on suupielissäsi vielä villin sian torahampaat, ja ne viiltävät osuessaan syviä ja kirveleviä haavoja. -^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^- <bono length="190" weight="105"> <email> -bono-@city.fi </email> </bono>
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä kodinkone olet? | Hippiäinen | This And That | 16 | 22.04.2005 20:54 |
| Mikä tiedostopääte olet | ElämänPeluri | URL | 14 | 13.04.2005 11:40 |
| Mikä kukka olet | Hippiäinen | URL | 22 | 12.04.2005 13:08 |
| Mikä koira olet? | Hippiäinen | URL | 16 | 12.04.2005 12:55 |
| Mikä drinkki olet? | zartsa | URL | 17 | 26.01.2004 20:51 |