![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Varmaan kai saan tarkistettua, mutta on vierasta aluetta. Vaatii opiskelua. Ensin kiinnostaisi, millä vikakoodinlukijalla tuosta saisi mahdolliset koodit pihalle? Varmistaisin sanooko ajonestosta häiriötä. OBD liitin on tuommoinen 16-napainen, onko se silloin OBD II?
__________________
__________________________________________________ __________________________________________________ ________ Viimeksi muokannut HiluxMan : 24.01.2021 13:21 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla jotakin ohjetta:
https://www.pajeroforum.com.au/forum...ble-codes-list Haynesin kirjan mukaan pitäisi kytkeä pinnit 1 ja 4 yhteen mutta tuossa linkissä vähän eri tavalla. Sammutin solenoidin vastus on 8-10 ohmia. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
joo kiitos, tuolla jo seikkailin. Saan outoja koodeja jotka ei voi pitää paikkaansa, paitsi jos joku ECU on hajalla.
Ja joitakin ei edes löydy tuosta listasta. Yhdistin 1 ja 4 pinnit, jolloin ABS valo vilkutteli koodit 13, 14, 21, 22, 27, 33 ja 51. Mutta ei esim. 54 joka olisi Immobilizer system. Ja puolen tunnit akut irti ei nollannut niitä. Eikä lähtenyt käyntiin.
__________________
__________________________________________________ __________________________________________________ ________ Viimeksi muokannut HiluxMan : 24.01.2021 16:39 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Entä moottorinkuva? Koodien pitäs periaatteessa nollaantua kun käyttää maakaapelit irti.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tässä ei ole moottorivikavaloa niin kuin bensakoneessa. Tilallla on suodattimen vesivaroitus.
__________________
__________________________________________________ __________________________________________________ ________ |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Gen 2 pikku etu-perän, eli 5,29 välityksellä olevan 7,25" käypäsen vetarin halkaisija ja poorien määrä?
Sen verran nettiä kahlannu et pää on aivan täynnä mittoja, eli jos jollain moinen irrallisena ni varma tieto olis kiva ![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#7
|
||||
|
||||
![]()
25 pooria ja noin 27mm poorien kohdalla. Ei siis ole yhteensopiva Gen1 4.875 vetarin kanssa, siinä on pari pooria ja milliä enemmän.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Vm. 95 Monterossa oli keskikonsolin alla vaihdelaatikon johtojen iso liitin, jos se oli irti niin ei edes startannut. Aika moni nuista koodeista viittaa kuitenkin laatikon suuntaan että ehkä kannattaa se katsoa myös.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ilmeisesti tuo koodi 51 voi olla myös egr.
|
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |