![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Käsittääkseni kaksikäyttöpaku on se miksi tuo menee. Eli pehmeet penkit, ja se ns.täysi autovero. Bensakoneesta kun ei mene sitä käyttövoimaveroa, ellei CNG:ssä sitä ole niin eihän sitä muuksi kannata edes harkita. Henkilöautoksi tuskin edes kelpaa kun selkeä paku on. Mitä tukeen tulee niin eikö ole sama säästääkö sen verossa vai saako tukena? Jos taas kuvittelee taas kerran ”ajavansa halvalla” niin sitten ajoneuvoluokka on pielessä. Mutta jonniimoisen greenleaf maininnan ansaitset kyllä. Näyttävä laite ja polttoaine perseestä. ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Se on pakettiauto/kaksikäyttöauto ja onneks on tuon ikäinen niin pääset 25%:n verolla. Säästät siis liki puolet autoverossa = ainakin 5 tonnia. Kaksikäyttöautossa ei ole lavalle mittavaatimuksia ja penkit ovat saaneet olla pehmeitä jo vuodesta 7/99 pakuissakin joka tilanteessa. 5-paikkaiselle kaksikäyttöautolle edellytyksenä 545 kg kantavuus.
Laita ite ne kaasut kiinni (tai värkkäät edes pullotelineet ite) niin säästät reilusti enemmän kuin sen tonnin, laitteiston asennuksen sitten tarkastamaan kaasuasennusliikkeeseen. Kuorma-autoksi et kyllä saiskaan. Toisaalta se voidaan muuttaa henkilöautoksi sitten kun kaksikäyttöauton kantavuusvaatimus ei enää todnäk täyty kaasupullojen asennuksen jälkeen. Laita vaikka privalla viestiä niin katsastellaan. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 17.01.2021 10:17 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos hyvistä vinkeistä... Mitäs kun joku sano että jos rekkaa "täysvero" pakettiautoksi niin saa olla vain yrityskäytössä???
Mitä tulee CNG asennukseen, niin olen käsittänyt ettei tukea saa kuin valtuutetun CNG asentajan kautta ja vain henkilöautoon on "tuki" mahdollista? Ite on kyllä tullu kaikkee rakennettua joten pullojen asennus varmaan järjestyis, vielä kun tietäis mistä ne sais edullisesti kun tuppaavat olemaan koko CNG muutoksesta iso kustannus. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos tietopaketista, valaisi kummasti!
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
23 pykälässä puhuttiin että lavan pitäis Pick-Upissa olla vähintään 2.25m2, Tundrassa noin 2.4m2 Sitten osassa noita lakitekstejä oli noiden 23-28 pykälien kohdalla joku "kumottu" juttu... Vide näiden kanssa!! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on 2000 mallinen Tundra ja se on viispaikkainen kakskäyttöauto pehmeillä penkeillä. Rahaa menee tietysti hirveesti, mutta ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ja se vero on 485€ vuodessa
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
23§ ei koske täyden veron autoja, eikä sen jälkeen tullut 8§ eikä nykyinen samansisältöinen 11§. 23§ on kumottu 1.4.2009, mutta sitä voidaan edelleen soveltaa tuota vanhempiin. Mut ei siis koske tätä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Moottorikelkka Ski-Doo Tundra II 1993 | toyopet | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 06.04.2016 12:33 |
Myydään skidoo tundra m.kelkka | Eemeli2006 | O/M/V Muut | 7 | 05.11.2013 16:13 |
Devolro (Tundra) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 11.08.2013 09:44 |
M/V: -04 firecat 6 ja skidoo tundra elt -86 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 22.04.2008 15:20 | |
HJ 1+2-> 3+3 pakuks? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.03.2004 14:06 |