![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Millaista puhallinta suunnittelet? Millaisia tehoja tai oikeammin vetoaluetta, harva varmaan tällaiseen peliin hakee vaan "maksimitehoja" minuutin heräämisajalla
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mä hankin uuden Garretin VNT ahtimen, GTB2260VK, tarkoitettu mm. 240hv 3L Audiin. Pitäis riittää n. 300hv ja herännee kunnollisella ohjauksella isotappisen pumpun kanssa varmaan heti tyhjäkäynniltä, kuulalaakeriahdin muutenkin herkempi heräämään. Melkein puolta pienempin fyysisesti ja varmaan saman verran kevyempi mitä vaikka "perus" Holsetit (35/40 sarajalaiset). En vaan ole vielä saanut aikaiseksi asentaa, pitäis tehdä pakosaraja tai välilaippa nykyiseen ja kehitellä tuo VNT ohjaus. Tokikin ensimmäiset VNT ahtimet oli ihan yksinkertaisia paineohjattuja, miksipä ei toimisi riittävästi offikäytössäkin. Ehkä voisin luopua edullisesti tuosta, tuskin tulee laitettua paikalleen....
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ainakin aivan aluksi tämä pidetään vakioahtimella. Teen kesyn sovitelaipan väliin niin saan hyrrän siirtymään 10mm ulospäin. Leimalla riittää muutakin katseltavaa kuin viriosat. Jatkojalostukseen kaavailin hx35sta #10 tai #12 pesällä. Todennäköisesti pitäydyn kiinteäsiipisissä hyrrissä vntn sijaan. Ensin pitää päästä katsomaan miten tuo toimii edes vakkarina.
Superin tuosta saa tehtyä vaikka tuolla 35sella ja offihommissa ei teholla kovin montaa kertaa pääse kuitenkaan paikkaamaan huonoa ajolinjaa joten enpä oikein tiedä pitääkö sen ihan tyhjäkäynniltä ahtaakaan. Automaagi ehkä paikkaa vähän puuttuvaa alavääntöä. Mulla ei ole vntn sielunelämästä oikein tarkkaa kuvaa, mutta jos tuohon Baldurin ecu tulee niin sitäkin voi aikanaan harkita. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Om613 puhallin on ainakin pakopaineohjattuna toiminut kohtuullisen hyvin mulla, eikä ole kallis.
Mulla ois ylimääräsenä tommoset 8x16 vanteet jormalaisen kehillä jos kiinnostaa. Vaihtuu mutka-akseleihin niin ei tarvi enää mersunjakosia vanteita. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Eilen saapuivat vihdoin käsijarruvaijerit ja maanantaina pitäisi saapua ALB venttiili joten ehkä vihdoin ensi viikolla pääsen kasaamaan jarruja takaisin😊 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lumi ja oikeat työt ovat taas hidastaneet projektia, mutta jotain sentään on tullut tehtyä
![]() Kumit tulivat, jossain vaiheessa sitten pääsee sovittelemaan Onhan noissa eroa vakio 235/70-16 rinkulaan nähden ![]() |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Takajarruja on alettu sovittelemaan paikalleen nyt kun melkein kaikki osat ovat tulleet. Hiekkapuhallus vei viimeisetkin rippeet jousien kiinnityslenkistä joten sellainen piti etsiä hitsauskoneen sisältä. Hyvin tuohon otti kiinni vaikka hassua valua olikin. Isolla virralla ja pienellä langansyötöllä paloi kiinni asti, normiasetuksilla ei edes yrittänyt jäädä kiinni.
|
![]() |
| Luokat |
| mercedes, projekti, w460 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Mb W460 bensa -82 | J-P H | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 10.01.2018 22:38 |
| Ostetaan W460 | MuseoG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.10.2016 07:58 |
| Myydään MB G, w460 vm-82 | KFor | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 22.02.2016 14:21 |
| Myydään MB G W460 kirjallisuutta | w460 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.08.2012 19:26 |
| Myyty G Mersu W460 | Tro | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.03.2012 17:22 |