![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Sodankylästäki löytyy lupareittejä kaikenlaisille maastoajoneuvoille. keväällä näkee tuleeko uusia vaiko pysyykö vanhat reitit ja hinnat päiväajoille. Koitan saaha kerhon vetäjät tänne kommentoimaan kiiren keskeltä tarkemmin. (y)
|
|||
|
|||
![]()
Mites viestiketjun aloittaja, onko ajatus reissusta enää ajankohtainen?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tämä voisi sopia minullekin. Katselin jo Ruotsin SOTia.
|
|
|||
|
|||
![]()
Muutamia innokkaita näyttäisi olevan, mutta tietysti eripuolilta Suomea. Innokas järjestäjä vaan taitaa uupua. Tuo ylempämä mainittu TET reitti oli hyvä vinkki pikkuteistä! Olisi mahtavaa jos harrastajat vinkkaisi muistakin ainakin lähes luvallisista pätkistä. Kuten JouniN mainitsi, niin suht helppoa reittiä missä pärjää Dusterilla.
Olen katsonut ehkä liikaa Youtubesta "4WD 24-7" kaverusten videoita, mutta aika mahtavaa olisi tuon tyylinen telttailu ja iltanuotiolla istuminen. |
|
||||
|
||||
![]()
Raatteen eteläpuolella (Kuhmo/iivantiira) minulla mökki majoitus, ajopaikkoja ei hiekkatietä kummempaa. Mutta sitä on.
|
|
||||
|
||||
![]() Espoolainen reissumies
Morjens,
Itse saanut myös kipinän joutuubista näistä yliyön kestävistä retkistä "maastoajoneuvoilla" ja nyt tilanne on kärjistynyt siihen pisteeseen että tulevan kesän aikana tälläinen olisi saatava suoritettua. Itselläni oli suunnitelmissa kulkea niin pohjoiseen kuin kalusto kestää. Mahdollisesti jopa päivän kahden mittainen pyrähdys vielä norjan puolelle. Kokonaiskestoksi voidaan sanoa reissulle varmaan 1-2vkoa. Ajoihin menee jo paripäivää suunta jos ajelee ilman suurempia stressaamisia ja pysähtelee esim. matkalla osuvien nähtävyyksien kohdalla pitämässä taukoa. Itselläni kalustona toimii Discovery 3. Siinä yöpyminen, safkat kaasulla ja tietenkin kalavermeet mukaan reissulle. Ajatuksena oli lähteä matkaan vkolla 25 tai 26. |
|
|||
|
|||
![]()
Itse haaveilin jos olis Lapland trophyssä käyny ja siihen yhteyteen sovittanu lapin kiertämistä. Mutta taitaa kaatua siihen etten tänäKÄÄN vuonna taida saada pidettyä kesälomia ennen syksyä. Mutta vinkkinä teille reissukuumeesta kärsiville, siinä olis hyvä syy lähtä etelämpää kohti pohjoista. Käynpähän ite sitte keskenäni syssymmällä jos jaksan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Can-am outlander 650 xmr, vm.13, takuu 2021 asti | Vilkutin | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.11.2017 09:15 |
Ostettu Vene (matka/HT tms..) | Temutin | O/M/V Muut | 6 | 08.05.2014 16:07 |
Myydään matka-auto | dodge1981 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.04.2011 08:04 |
Tuhat israelilaisnaista Lappiin | Mara83 | Chit-Chat | 6 | 31.03.2010 17:13 |
matka | Kysy MäIteltä | 1 | 18.06.2006 09:10 |