![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Aiemmalla omistajalla oli tietoa, että tämä 1084 on ollut loppuvaiheessa kalustettuna säähavainnointiin, mitäpä se sitten käytännössä tarkoittaakaan..? Tällaisia merkintöjä löytyi huoltokirjasta ajalta 1989-90. Näyttääkö tutulta? ![]()
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jännä että 10 ja 20 huollot suorittanut liike, ja muutoin ollut lentosotamiesten hellässä huomassa. Kun ei tuo oikein miltään takuun ylläpitäviltäkään näytä.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
5000 km kohdalla ei merkintää ![]() ![]()
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No tämä selittäisi.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Löydätkö tarkan vuoden ja kuukauden milloin myyty huutokaupassa myös huutonumero auttaa, voisin etsiä löytyykö kuvaa huutorivistä.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pitää yrittää kaivaa tietoa..
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Nyt sain vähän lisätietoa aiheesta, eli auto myyty 5.5.2004 Tampereella. Huutonumero on ollut 50.
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kuvakollaasia rungon sepittelystä edelleen. Hitaasti etenee, kun ajoittain vaan kerinnyt tuohon keskittymään. Toisaalta senkin takia hidasta, kun on toistuvaa mittausta/miettimistä/hitsausta/varmistelua, ettei tarvii alkaa purkamaan saumoja auki uudestaan.
Liitoskohta 45 asteeseen ja palkin ylä/alapinnat vein 15 cm pidemmälle. Houkuttaisi jättää tuolleen aika näkymättömäksi tuo liitos. Toisaalta nyt oisi vielä helppo hitsata palkin sisälappeeseen sauman päälle "salmiakkilappu" varmistukseksi. Noh katellaan.. Rungon mittapiirros löytyy onneksi korjausmanuaalista. Mittatyökalun tein alumiinilinjarista, harjan varresta ja mittanauhasta jeesusteipillä kasaten. Harjanvarsi käy just nihkeästi korinkannakkeiden reikiin, joista mitat otetaan. Hitsauksen jälkeen muutaman millin hienosäätö vielä pullotunkilla, kohtalaisen helposti sai kohdilleen. Seuraavaksi iskareiden- ja korinkiinnikkeiden kohdilleen jiiraus Öljyissä päädyin kuitenkin ylistysten uhriksi ja tilasin periin ja laatikoihin Red Linet ja vielä RVS:t sekaan.. Katellaan, hyödyttääkö satsaus ![]()
__________________
BJ75 SLCK #274 Viimeksi muokannut Jull : 08.02.2021 00:18 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Bj75 pakettiauton "kovat" takapenkit | Erion | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.06.2018 08:51 |
Nopeusmittarin vaijeriin "" T-kappale"" Hodarin automaatin päivitykseen | BJ-40/76 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.04.2015 22:05 |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |