![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Mutta siis ilmeisesti on merkattu liian suuriksi ne koot paketeissa. Ainakin joillain merkeillä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Etkös sä tunge sinne putken sisään ne erisuunnista. Ja päät pitäs olla vastakkain. Ei niissä ole tarkotus mennä limittäin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kiinasta minäkin noita olen tilaillut eBayn kautta, ihan samoja tötteröitä ja pirun paljon halvempia. Lämmitykseen käyttänyt Dremel VersaTip kaasukolvia jossa ollut "toho" kärki kiinni. Vielä jos laittaa peltisen kourun sinne kärkeen myös kiinni niin heijastaa kivasti sen kuuman lämmittäessä siitä tohosta myös kutarin toiselle puolen. Hyvä peli tollanen VersaTippi moneen muuhunkin juttuun eikä ole ihan älyttömän hintainenkaan...
Jotenkin kuulottaa jännittävältä jättää ne piuhat puskuun siellä liitoksessa? Itse olen limittänyt ja lämmittänyt sen verran ettei ole jäänyt kylmäjuotosta. |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä pitäis mahtua limittäin, kun onan ne päät ohuemmat kuorittuna
|
||||
|
||||
![]()
Näinki simppelit nippelit, mut kaikilla oma tapa käyttää niitä 😂 Joltain videolta katsottuna lomittain pitäis mennä.. ja meni kun änki riittävästi..
|
|
||||
|
||||
![]()
Se ei oo kun puristettava perinteinen siis. Niissähän ei saakkaan päitä vastatusten.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tilasin kiinasta teidän suosittelemana setin noita:
100 x 0,5-1,0 100 x 1,5-2,5 50 x 4-6 80 x jotain pieniä alle 0,5 470 x perinteisiä kutistesukkapätkiä Posteineen 24€. Näytti olevan kaikilla myyjillä aliexpressissä merkintänä 0,5-1,0 punaisille. Ei ihme että vähän ahdisti.. |