![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Törmäsin tommoseen rekisteriotteeseen myyntipalstalla. Miten henkilöautossa voi olla tieliikenteeseen sallittu perävaunumassa jarruitta 1100kg?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Onko tuo niin vanha että se on joku erillinen ristiinkytkentä-ihme ?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Onko tullut mitään räkäkonstia koitettua vetoakselin tiivistepinnan korjaukseen? Vissiin tuo ~33.40mm joku erikoisempi koko kun ei näyttäny korjausholkkikatalogeista tuota kokoa löytyvän, rockautosta yms saa mutta maksaa $50+kulut. Tiiviste on muistaakseni asennettu ihan sisäpinnalle, eli ei saa puhtaalle alueelle sen perusteella mitä varaosa-akselin kans kattelin sijoittumista. Kuinkahan onneton yritys ois hitsata? Tai joku kovajuotos?
Aika komiasti pamahti tuo 5-760X ristikko
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Pystyykö laittamaan korotusrengasta stefan alle, jos siellä on stefa? Vai meneekö niin pitkälle tonne rosoiselle alueelle.
Kaveri sorvas mulle takavuosina ohuen rinkulan kampuran etustefalla kun limpun kaulalle oli kulunut ura stefan huulen kohdalle.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Siis sen stefan voi asentaa ihan sisäpinnalle eli murikkaa kohti, tai syvemmälle akseliputkeen. Korotusrenkaat ei auta kun se stefa jäis sitten tyhjän päälle, se on nyt niin lähellä murikkaa kun sen voi laittaa.
Tai oikeastaan se on ihan 50/50 meneekö se tolle rikkinäiselle alueelle, mutta on niin perseestä vaihtaa ne stefat että mielummin laittais jonku räpellyskorjauksen huvin ja tieteen vuoksi
|
|
#6
|
|||
|
|||
Pakottavassa tilanteessa......korona virus....
Kumpi toimii paremmin, käsien pesu saippuallaja lämpimällä vedellä vai käsidesi......Käsidesist jää räpyjään kaikki virulsen sisukset puhtaana käteen,, Jos on ollut riittävän vahvaa ja riitäävän pitkää et rikkoo viruksen rasvakuoren.
Ettei enää tartu.....Ja loput jää puhtaana käteen, rasvakalvon sisukset. Oikees pesus menee viämärii.....kaikki.....hutut....... Tietäjät valaiskoon..... Silti mä oon pesun kannalle..... Ja käsidesi on ainakin mun kohdalla pois suljettu vaihtoehto..... Onnelisia olkoot MPR rokotteen saaneet, tai sikotadin sairastaneet..... joilla vastustuskyky...... Koronassaviruksessa noin 30 aminohappoo samas järjestykses kun sikotautia aiheuttas viruksessa. Jo tolla elimistö ei tappele pahimpaa vastaan.... vaan nujertaa sen.... Ja tulevat koron rokotteet taitaa olla sikotauti rokotusta tehosteinneen kun oitää ottaa kahteen kertaan. Ja maximi hinnalla.... .PS. Tänkin foorumin softassa on sama vika kun viruksissa että se haluaa pitää sut kirjautuneena/sairastuneena vaikka poistaistit kaikki tiedot ja kirjautuisit ulos ilaman pidä kirjautuneena täppää. Eikä auta vaikka poistaistkaikki datat...... Jos ylläpito haluu pommittaa niin siitä ei selvii kun koneen sulkemisella verkoista, sähkö ja dat eroittamalla.... Että näin.... MITÄ SVIDUU???? Kun söhäset ampiaispesään..... Viimeksi muokannut uteiN_H : 09.12.2020 23:53 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Hevosten ruokinta-automaatti on viimein saatu työn alle. Testien perusteella paineilma toimii hyvin hydraulisylinterissä kunhan säädöt on kohdallaan. Molempiin lähtöihin laitoin hanat joilla voi kuristaa virtausta. Näin luukun nousunopeus on sopiva. Myös aukeaminen pitää tehdä paineella. Nyt kun molemmissa päissä on kuristimet niin alastulo tapahtuu sopivan rauhallisesti ja tasaisesti. Kokeilin käyttää sitä yksitoimisena huonolla menestyksellä. Liikkeellelähtö on jähmeää, lähtee vasta kun paine on nollassa jos silloinkaan ja sitten tulee kertarysäyksellä alas.
Sylinteri ei ole vielä löytänyt lopullista paikkaansa, mutta luultavasti se tulee pömpelin kattoon ja Nikuzain ehdotuksen mukaisesti sylinterin päähän tulee väkipyörä. Sillä saan reilusti riittävän liikeradan olemassaolevalla sylinterillä. Sylinterin sijoitan kattoon, jotta siihen pääsee helposti käsiksi mahdollisissa vikatiloissa. Vielä on vähän auki, että vetääkö sylinteri väkipyörää vai työntääkö. Helpompi olisi vaijerin linjauksen kannalta jos se vetäisi, mutta toisinpäin saisi enemmän voimaa. Nyt sitä nimittäin ei ole yhtään liikaa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2019 | JiiPee | Chit-Chat | 566 | 01.01.2020 02:43 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 | Nikuzai | Chit-Chat | 791 | 28.12.2016 06:22 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 | JiiPee | Chit-Chat | 1300 | 28.12.2015 18:45 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |