![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kätevä rungon siirrin Opel Pesulle menossa Pesulta tulossa. Takalukon frame halki, mutta eiköhän tähän jotain keksitä. Autohan vaihtaa paineilmalukoille tässä samalla. Toi on sentään teräsvalua, joten täytehitsaan sille korvat päähän. Hämmennys oli suuri, siinä on PTO ! En huomannut ennen tätä hetkeä koko laippoja kun olivat pikkuisen saaneet öljy/kurapintaa päälleen. Taka-akselia putsatessa Mr. Postman toi ensimmäiset uudet osat Saapasmaan rasvaletit palvelivat erinomaisesti ja pitkäiskuinen +6cm nostava palikkasatsi, sekä uretaanipuslat mallia epäkesko ovat nyt odottamassa sitä hetkeä kun joskus tämä alkaa mennä toiseen suuntaan.Lähettivät oikeen pornolehden ja sikarin sytyttimen mukaan, kelpaa ![]()
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Etuakselin, jarrujen purkua yms
Rungon hiontaa, paljon rungon hiontaa Jatkuu ensi numerossa, nyt ebayhin |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Aika lohduton näky tuo eka kuva
Mutta onneksi näissä on ainakin rungot yleensä hyvässä tikissä. Moottoriksi OM605 ahdettuna, on kompakti ja riittävän tehokas ja kevyt, sekä lyhyempänä mitä esim. 6-pyttynen jää enemmän tilaa keulalle jähdytkselle (syylari, ahtoilma, öljy) sekä vinssille....
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Tosiaan runko on täysin priima, pientä pintaruostetta ja takaa ne jousenkannakkeet. Muuten palkit isolta osalta täysin ruosteettomat, varsinkin keulasta jossa tasainen öljysumu on pitänyt pinnat hyvinä. Dinitrolia tuohon on vedetty oikein isolla kädellä kaikki paikat täyteen ja on tuskaista poistettavaa mutta nyt alkaa olla valmista. 605 on eniten kolkutellut lähinnä juuri painon ja tilan vuoksi, voima ei myöskään haittaisi vaikkei ihan välttämätöntä olekaan. Vinssiä on kovasti hahmoteltu keskelle autoa, mutta saattaa vielä tulla nokallekin |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ja vitosessa on mukavan raaka saundi...
![]() Mielenkiintoinen Prokkis...👍
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Hetkellinen tauko brokkiksessa, osat huitelevat kohti kotisatamaa pitkin palloa. Yllättävän hyvin näihin löytyy korjaus osia, peltipuoltakin jopa helpolla. Runko odottelee viimeisen fosfatoinnin kuivumista ja xsyleenikylpyä. Ennen väriä pitää kuitenkin hitsailla paikkoja tulevia panssareita varten niin saa nekin maalin alle piiloon.
Maaleja... sävykin paljastuu Viimeksi muokannut Northern : 12.11.2020 18:10 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Pohjamaali 2k Hempadur mastic, pensseli ja tela koska mulla ei ole korkeapaineruuttaa. Ihan ok maalattava, nyt vähintään 18h tauko ennen polyuretaanipintaa.
Redusoin tuota mäskiä 10% mutta ei se tosiaan olis tullut yläkannuruutasta ulos, koitan pintavärillä jos olisi juoksevampaa. Plussa puolena tuon kalvo on vähintään 150um ihan yrittämättä... ehkä se kestää sit kiviäkin |
![]() |
| Luokat |
| mercedes, projekti, w460 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Mb W460 bensa -82 | J-P H | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 10.01.2018 22:38 |
| Ostetaan W460 | MuseoG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.10.2016 07:58 |
| Myydään MB G, w460 vm-82 | KFor | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 22.02.2016 14:21 |
| Myydään MB G W460 kirjallisuutta | w460 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.08.2012 19:26 |
| Myyty G Mersu W460 | Tro | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.03.2012 17:22 |