![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Syyläri tuli korjattuna eli nesteet on uutta ja öljyt kans koneessa. Kuppeja on asennettu, jarruletkuja vaihdettu ja jarruja ilmattu/säädetty, rataskoteloa hitsattu, Katto putsittu homeesta ja miljoona muuta pientä hommaa ![]() Nyt kävin jo varovaisesti kauempanakin kuin näköetäisyys kotoa ![]() ![]() ![]() Tuntui pelaavan jarrutkin jollain (ladamaisella) tasolla, pikkupuoli löytyi kans ja vaihteet pysyy pesässä. Ihmettelin kolahtelua kun vaihtaa suuntaa mutta se kumikiekko lootien välissä oli melko loppu. Pitää se tilata vielä ja vaihdella ainakin mutta muutoin tiiä vaikka uskaltais kohta leimalla käyttää ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tämän Ladan minä olen vissiinkin nähnyt livenä Nastolan maisemissa, jos oikein käsitin.
__________________
Kunnes ruoste meidät erottaa... Datsun-Nissan Sunny 1.5 GL (2 x Sedan, vm. 1985 & 1986 + Coupé, vm. 1985) Nissan Sunny 1.3 L (HB, vm. 1987) Nissan Primera 2.0 GT (Sportdeck, vm. 1999) Datsun Patrol 3.3d (STW, vm. 1983) |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Todennäköisesti
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jaa...
No semmosta sitten ![]() ![]() Ei tämä toki pelkkää ilonpäivää ole vaan on se tuo kytkin oikeasti entinen (oli siis toki tiedossa).. Nyt kun maantiellä ajeli niin sen sai luistamaan hipaisemalla poljinta tai kiihdyttämällä tupet nurin joten kävin tilaamassa uuden kytkimen asetelmineen, maksoi muuten huikeat 69 euroa... Se että alanko vaihtamaan tuossa pihapukeilla vai pääsenkö johonkin nosturille on sitten asia erikseen, ajella tällä nyt kuitenkin voi ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ladassa uus koplinki, kiitos vain kaverin joka antoi pajallaan tehdä kunnon vehkeillä vaihtotyön (pekeija oy)
![]() ![]() Pakoputki olis pitäny sarjalta irrottaa että olis saanu lootan alas saakka ja pultit näytti sille etteivät lähde suosiolla joten kikkailtiin lootaa vain takapäin ja vaihdettiin "välistä". Onnistui noinkin. ![]() Samalla uusi kuminen välilaippa laatikoiden väliin ja uusia jakolaatikon kannattimia ![]() Entinen kytkin oli tosiaankin entinen ja uudella alkoi pitää ja pelata. Ajo-omituisuudet ei juuri muuttunut mitä nyt vähän tutinat väheni kun nuita kumilimppuja laitettiin uusia ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tullu ajeltua ladalla yllättävän paljon, se on niin kätevä vääntää käyntiin säälimättä ja lähtä asioille
![]() ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Syksy tulee, niva nykäisty puskasta hallin takaa ja ajeltu hieman. Toimii just niin hyvin kuin tuollainen nyt toimiikaan
![]() Asensin tummaoptiikkaisen ja pienen leditangon, kolvasin vielä puikolla (reenin vuoksi) siirtoraudankin ettei törötä nautaraudasta yhtään esillä niin ei mene habitus pilalle.. Viimeksi muokannut Lerssinen : 18.09.2021 20:27 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Me naiset ollaan kingejä! (-: | Santeri | Jokes | 3 | 01.06.2005 14:02 |