![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Menneellä viikolla meni 35vuotisen urani kestänyt neitsyys vispilöiden kanssa... ranskiksien näkemys aiheesta työn alla. Vaikka piintynyt kiinteäsiipis-ukko olenkin niin ei tämä taida olla haitaksikaan tulevaisuuden suunnitelmia ajatellen.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Laitetaan nyt tämmöinen kun tuolla uudessa suolakaivoksessa joutui somestaraksi. Kyllä virkamies töitäkin tekeen...
![]() https://twitter.com/rajaheko/status/1356169981168377856
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Virkamiehetkö muka hidasliikkeisiä työssään...
Kollegat vaihtoivat Pumaan vakaajan kumin ja tuommoinen timelapse-video siitä tehty. Nyt tekin osaatte. https://twitter.com/i/status/1367723625340633089
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Täällä on paljon tylsempää kuin jäsen AVRO:lla. Koronasta johtuen on jo vuoden ajan passitettu etätöihin aina kun mahdollista. Näkymät on arkena työaikaan käytännössä tietokoneen ruudun lisäksi joko kotona työhuoneen seinä tai keittiö, tai sitten verstaalla työhuoneen lisäksi alas ykköskerrokseen "projektiosastolle" hitsikoneet yms.
__________________
Jukka |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jukan kanssa samalla linjalla. Vaikken etätyötä tee, mutta AVRO:n työjutut aina ihan pirun mielenkiintosia. Älä vaan lopeta niiden julkaisua. Näitä aina kiva lukea.
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kyllä sitä tulee aina välillä kuvailtua kun sattuu sille tuulelle tai bongaa jotain kiinnostavaa. Toi Raja näyttää olevan aika aktiivinen Twitter päivittelijä joten moisen zydeemin omaavat voi sielläkin käydä urkkimassa mitä ukot touhuaa kansalaisten turvallisuuden eteen.
Ite ei pystyis ruutua tuijottamaan kovin pitkään, paitsi jotain vähäpukeisia syntisen nättejä tyttöjä ehkä... Frouva ollut kohta vuoden päivät pääasiassa etätöissä ja taitaa nyt vaihtaa sellaiseen hommaan missä pääsee tekemään työt oikeasti ihmisten parissa. Vaikka työ sinänsä kuuluisi olla livehommaa niin tää Korona pilas sen ja aika iso pelko että tuosta tulee uusi normaali tapa. (työ ikäihmisten kanssa) Sitäpaitsi toi puol milliä rullattu pitkäkatto pitää saada takas tien päälle jonne se kuuluu, tommonen pilaantuu pihaan nopeasti jos pitkään on vähillä ajoilla. Vahvasti näyttää siltä että paluu 100km/päivä kuvioon palaa takaisin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 10.03.2021 20:38 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Pari päivää tuskailtu kohtuullisen monimutkaisen teho/potkurinsäätö mekanismin perussäädön kanssa, kyseessä Garrett TPE331 moottori. Tässähän on täysin mekaaninen kontrolli, kaksi vipua ohjaamossa joilla lentäjä hoitelee potkurin-, ja tehonsäädön. Nämä kaksi vipua/moottori jakautuu moottorin päällä luokkaa kahdeksaksi ja näitä liikutellaan about yhtäaikaa erisuuntiin. (toki siinä on pari linkkua jotka liikkuvat vain käynnistyksessä/sammutuksessa)
Säädöllisesti haastava, ja jos ei mene oikein niin välitön palaute lentäjiltä vähintään siitä että vivut on eri tasolla lennolla. Ja jos menee ihan v*tuiksi niin ei joko lähde käyntiin tai sitten tapahtuu ihmeitä lämpöjen yms kanssa. Mulla on 22v kun viimeksi koskenut näihin ja nyt sitten toisen ukon pariksi moottorinvaihdon jälkeiseen rakenteluun, pikku hiljaa näiden olemus selkiytyy aivon sopukoista, ja pystyy hahmottelemaan mitä tapahtuu kun kääntää "tosta ja tosta"... korostan etten todellakaan ole se ykkösmies tässä mutta vanhoja muistelemalla pystyy olemaan avuksi kun ajatus on selvillä. EDIT: tänään otettiin savut. Loppusäätöjä ajatellen kaikki pelas, yksi esitesteissä havaittu ongelma korjautui onneksi helpolla ventiilinvaihdolla. Pajalta tuli valmiiksi jumissa oleva vena joka ei testissä toiminut, irroitetussa moottorissa oli onneksi vena jossa vielä aikaa jäljellä ja sillä toimi.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 26.03.2021 15:55 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
| Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
| Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |