Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.10.2020, 20:32
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.567
Perusasetus

Menneellä viikolla meni 35vuotisen urani kestänyt neitsyys vispilöiden kanssa... ranskiksien näkemys aiheesta työn alla. Vaikka piintynyt kiinteäsiipis-ukko olenkin niin ei tämä taida olla haitaksikaan tulevaisuuden suunnitelmia ajatellen.

__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.02.2021, 21:25
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.567
Perusasetus

Laitetaan nyt tämmöinen kun tuolla uudessa suolakaivoksessa joutui somestaraksi. Kyllä virkamies töitäkin tekeen...
https://twitter.com/rajaheko/status/1356169981168377856
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.03.2021, 22:01
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.567
Perusasetus

Virkamiehetkö muka hidasliikkeisiä työssään... Kollegat vaihtoivat Pumaan vakaajan kumin ja tuommoinen timelapse-video siitä tehty. Nyt tekin osaatte.

https://twitter.com/i/status/1367723625340633089
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.03.2021, 19:42
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.390
Perusasetus

Täällä on paljon tylsempää kuin jäsen AVRO:lla. Koronasta johtuen on jo vuoden ajan passitettu etätöihin aina kun mahdollista. Näkymät on arkena työaikaan käytännössä tietokoneen ruudun lisäksi joko kotona työhuoneen seinä tai keittiö, tai sitten verstaalla työhuoneen lisäksi alas ykköskerrokseen "projektiosastolle" hitsikoneet yms.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.03.2021, 20:11
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Täällä on paljon tylsempää kuin jäsen AVRO:lla. Koronasta johtuen on jo vuoden ajan passitettu etätöihin aina kun mahdollista. Näkymät on arkena työaikaan käytännössä tietokoneen ruudun lisäksi joko kotona työhuoneen seinä tai keittiö, tai sitten verstaalla työhuoneen lisäksi alas ykköskerrokseen "projektiosastolle" hitsikoneet yms.

Jukan kanssa samalla linjalla. Vaikken etätyötä tee, mutta AVRO:n työjutut aina ihan pirun mielenkiintosia. Älä vaan lopeta niiden julkaisua. Näitä aina kiva lukea.
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.03.2021, 20:33
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.567
Perusasetus

Kyllä sitä tulee aina välillä kuvailtua kun sattuu sille tuulelle tai bongaa jotain kiinnostavaa. Toi Raja näyttää olevan aika aktiivinen Twitter päivittelijä joten moisen zydeemin omaavat voi sielläkin käydä urkkimassa mitä ukot touhuaa kansalaisten turvallisuuden eteen.
Ite ei pystyis ruutua tuijottamaan kovin pitkään, paitsi jotain vähäpukeisia syntisen nättejä tyttöjä ehkä...

Frouva ollut kohta vuoden päivät pääasiassa etätöissä ja taitaa nyt vaihtaa sellaiseen hommaan missä pääsee tekemään työt oikeasti ihmisten parissa. Vaikka työ sinänsä kuuluisi olla livehommaa niin tää Korona pilas sen ja aika iso pelko että tuosta tulee uusi normaali tapa. (työ ikäihmisten kanssa)
Sitäpaitsi toi puol milliä rullattu pitkäkatto pitää saada takas tien päälle jonne se kuuluu, tommonen pilaantuu pihaan nopeasti jos pitkään on vähillä ajoilla. Vahvasti näyttää siltä että paluu 100km/päivä kuvioon palaa takaisin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 10.03.2021 20:38
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.03.2021, 19:55
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.567
Perusasetus

Pari päivää tuskailtu kohtuullisen monimutkaisen teho/potkurinsäätö mekanismin perussäädön kanssa, kyseessä Garrett TPE331 moottori. Tässähän on täysin mekaaninen kontrolli, kaksi vipua ohjaamossa joilla lentäjä hoitelee potkurin-, ja tehonsäädön. Nämä kaksi vipua/moottori jakautuu moottorin päällä luokkaa kahdeksaksi ja näitä liikutellaan about yhtäaikaa erisuuntiin. (toki siinä on pari linkkua jotka liikkuvat vain käynnistyksessä/sammutuksessa)

Säädöllisesti haastava, ja jos ei mene oikein niin välitön palaute lentäjiltä vähintään siitä että vivut on eri tasolla lennolla. Ja jos menee ihan v*tuiksi niin ei joko lähde käyntiin tai sitten tapahtuu ihmeitä lämpöjen yms kanssa.

Mulla on 22v kun viimeksi koskenut näihin ja nyt sitten toisen ukon pariksi moottorinvaihdon jälkeiseen rakenteluun, pikku hiljaa näiden olemus selkiytyy aivon sopukoista, ja pystyy hahmottelemaan mitä tapahtuu kun kääntää "tosta ja tosta"... korostan etten todellakaan ole se ykkösmies tässä mutta vanhoja muistelemalla pystyy olemaan avuksi kun ajatus on selvillä.

EDIT: tänään otettiin savut. Loppusäätöjä ajatellen kaikki pelas, yksi esitesteissä havaittu ongelma korjautui onneksi helpolla ventiilinvaihdolla. Pajalta tuli valmiiksi jumissa oleva vena joka ei testissä toiminut, irroitetussa moottorissa oli onneksi vena jossa vielä aikaa jäljellä ja sillä toimi.


__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 26.03.2021 15:55
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ oikeissa töissä MuumiPappa Tekniikka & Jutustelu 8 18.02.2010 18:34
Mihin olet ollut/olet koukussa? Skorpioni Chit-Chat 14 09.03.2008 22:41
Töissä on mahtavaa Ex_inkkari Chit-Chat 24 10.04.2005 21:29
Töissä väiteltyä ! Epeli Tekniikka & Jutustelu 7 02.09.2004 16:18
Uudenvuoden yö töissä Intiaani_Chief Tekniikka & Jutustelu 3 01.01.2004 10:17


Sivu luotu: 09:47 (GMT +2).