![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Budjettimallina, renkaantäyttöpistooli letkulla ja klemmareilla ja paikalliselta autokorjaamolta ilmastoinnin koeponnistus typpipullo. Albeelta typpipullo tais olla jotain 350e + maailmalta täyttövehkeet joku 100e
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tilanne selkiyty parin puhelinsoiton jälkeen. Läheiseltä sammutinhuollolta vajaa puteli typpeä 5l.. 80€ ja kaverilta täyttövehkeet + vajaa 11l puteli. ==> pitäs kuulemma saaha pullo tyhjäks, jot voi palauttaa...
Pääsee mahollisesti ens viikol testaamaan akseleitten liikkuvuutta pihalla
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ainakaan Albeen Argon pullo ei anna kovinkaan suurta painetta ulos, ei onnistu sillä täyttö.
Typpeä en ole kokeillut, ehkä siinä on erilainen paineen alennin?
__________________
www.alanmiehet.com #1 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Rupesin purkamaa taka-akselin renkaista halkastavia vanteita, mut eipähä irtoo puolikkaat kumista ees hiiapilla painamalla.. eturenkaista lähti käsinee pienel kampeemisel
![]() Oisko mahollista et ois liimattu kii?? Ja onko ylipäätä mahollista saaha irti liimoista ilman et vanteet solmus, tahi kumit riekaleina?? Pitäs nimittäi järjestellä vanteen palikat uutee järjestyksee et saa offsetin mieleiseks. Ja siis gaz 66 renkaat kysees….. Eturenkaitte vanteet purkautu nätisti kuten kuvista näkee.. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Joskus sitä vaa on pakko käyttää väkivaltaa..
Lähti kevyen rutinan säestyksellä
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Voi ne pirut kyll välillä jämähtää yllättävän kovin kiinni vanteeseen, mutta onneksi väkivalta on keksitty
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Piti hitsata toisee vanteepuoliskoon tartunta lähelle ulkoreunaa jot sai vedon passelista kohtaa.Ja näis on nähtävästi eri mallisia "sisäkuminsuojia". Eturenkais oli muoviset rinkulat, tää on rautane ja saranalla. Vois olla ikävä ottaa pois kumin sisältä ilman tota saranaa. Teknik sano itänaapuri
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Joskus taistelin ZIL-131 pyörien kanssa. ZILin halkaistavassa vanteessa on neljä osaa: Varsinainen vanne, ulkokehä, vanteen ja renkaan väliin menevä kiristysrengas, ja tuo sisäpuolinen bedlock mallia saranoitu renkula.
Vein pyörät ulkokehä irroitettuna paikalliselle kummisuutarille. Pari hän sai raskaan kaluston rengaskoneella irti, mutta yhtä ei. Ei kuulemma uskaltanut painaa kovempaa, kun käytössä oleva kone oli jo myyty eteenpäin... Aloin sitten itse tussaroimaan viimeistä rengasta irti. Työ vaati verta, hikeä ja keskikaljaa. Kiristysrengas, ihan niinkuin lattaraudasta pyöräytetty, oli todella kireässä. Annoin kosanilla lämpöäkin, niin paljon kuin pysty, ettei rengas ala palamaan. Oheisessa kuvassa kaivelen sitä pois. Kiristysrenkaassa on yläreunassa koloja, joista pystyy vääntämään sitä ylöspäin. Yhdessä pyörässä se oli laitettu väärinpäin, ei muutakuin hitsaamaan kaikenlaista koukkua kiinni... GAZin pyörää en ole purkanut, onko siinä samanlaiset osaset?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rojekt Bj 42 Soft Top Exo Cage | Kauttu | Maasturiprojektit | 230 | 01.12.2018 21:43 |