![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() joo, pääsylinterin tiivisteen kautta sai ilmoja ja on varmaankin jo saanut pitemmän aikaa kun ei ole minun aikanani ollut nuin hyviä jarruja kuin nyt on.ilmaus ruuvilta laitoin läpinäkyvän letkun jarrunesteen täyttösäiliöön ja pumppailin niin kauan että ilman tulo loppui.
|
|
||||
|
||||
![]() syötön säätö ?
Miten säädetään syöttöä suuremmalle ja pienemmälle HDJ80:ssa (-90) ruuvista?
|
||||
|
||||
![]()
Ennenkuin ruuvaat syöttöjä lisää niin kannattaa lukea tuo juttu. Hyödillistä tietoa miten viritetään ahdonalaisen syötön säädintä. Vaikka ohje on 1HD-FT pumppuun niin toimii myös 1HD-t pumppuun.
http://www.lcool.org/technical/80_se..._pump_adj.html Itse perussyötön lisäys tehdään pumpun takapuolelta. Siellänon 12mm lukitusmutterilla oleva ruuvi jossa on latta meisselillä pyöritettävä ruuvi. Sisäänpäin kääntämällä syöttä lisääntyy. Ja vastaavasti ulospäin pyörittäessä syöttö pienenee. Tämän kuulee kierosten nousuna ja laskuna. |
|
||||
|
||||
![]()
Paljonkos autom hdj:ssa on tyhjäkäyntikierrokset ohjearvojen mukaan...kylmä moottori vs lämmin moottori
|
|||
|
|||
![]()
Turbo+automaatti 800rpm +-50.
Korotettu tyhjäkäynti 900-950rpm. Mutta eipä noilla ole niin väliä. Omista olen säätänyt (jos on ollu tarvetta) tyhjäkäynnin ~700-750kiekkaan niin käy paljon hiljasemmin paikallaan. Viimeksi muokannut Mika_T : 01.11.2020 11:43 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Täytynee tutustua vähän tarkemmin noihin säätöihin...
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä minulla automaatti hodari pyörii tyhjäkäyntiä siinä 650 rpm korvilla.
|
|||
|
|||
![]()
Alkaa jyristämään sisälle kun tyhjäkäynti menee turhan matalalle.
Lainaus:
Syöttöä nostettu mutta ei ole muihin säätöihin koskettu... Viimeksi muokannut Mika_T : 01.11.2020 21:54 |
|
||||
|
||||
![]()
Ainaki vivuston tangot on säädetty niin että kaasuakseli ei pääse ottamaan tyhjäkäynnin säätöruuviin
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |