![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
On parempi kuin uutena ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Millä 10.9/12.9 saisi paremmin korroosiota kestäväksi? Laitoin vetokoukun ja jousen kiinnikkeet noilla kiinni runkoon, ei mennyt kauaa kun olivat pinnalta täysin ruosteessa. Kiristin ne taulukon mukaisesti momenttiin kuparitahnan kanssa.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ottamatta kantaa isojen poikien lujuuksiin, niin mulla ei hihnapyörässä kestäny 10.9 m6 sitten millään, kolmekertaa sai hihnapyörän poimia matkanvarrelta lepikosta ja 10.9 pultit oli loppunu varstoista niin tempasin ihan perus 8.8 m6 niin ne ei kyllä enään poikennut? Niilläkin rullailtiin 40tkm ja 10.9 tais mennä vajaa 10tkm. Tiedä sitten oliko vaan tuuria vai mitä?
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vetokoukun tekeminen | Eskimo | Chit-Chat | 20 | 16.01.2014 19:04 |
vetokoukun piirustukset | calma | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.06.2013 21:53 |
Pajeron (-88) vetokoukun pultit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2010 07:37 |
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan | juba | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.03.2010 20:28 |
Vetokoukun "painoista" | pee | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.05.2005 22:24 |