![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Esim. mudzilloissa on 5mm kumia keskellä ennen rättiä ja harvemmin niitäkään hajoilee. Omat starkit tuli leikattua heti uutena kanssa ja ei ole kyllä säälitty tai valikoitu reittejä... Auton paino ja kuljettaja vaikuttanee myös kestoon .
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
"Kiehutusvesireaktori" -Rangella ajeltu menemään. Kuplaa tekee, mutta lisää ei ole mehua vaatinut. Eikä lämpömittari ole käynyt kertaakaan punaisella kelien viilennyttyä...
Vaan nyt on sitten tallissa vähän toisenlaiset kuviot. Jospa maasturit pysyisi nipussa tovin..? ![]() Alkaa olla moottori nostoa vaille poistettu pesästään. Pakoputket enää kiinni, sitten pääseekin napomaan ohjauksen palikat ja hydraulipumpun takaisin että saa siiirrettyä talvisäilöön talon toiselle puolelle matalaan talliin... |
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Pakoputkesta tuli männänkappaleita, ekasta vaimentimesta ei löytynyt enempää, poikittaisessa luultavasti olisi enemmänkin mutta se painaa "tonnin" niin saas nähdä viitsiikö irrottaa... Pari tuntia valmistelua eli vetareita ja pakoputkia vaille kaikki irti, pari tuntia tänään ja kone lattialla, pakosarjat, startti, vauhtipyörä yms irroteltuna... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Trepadoreihin keskelle syvyyttä+Avasin tipan kuviota.
-Joka toinen reunanappula samoiten mäkeen. -3kg lähti gummia |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Nyt näyttää hyvältä, mikäli lähtökohta on ollut mallia "kypsä"...
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tovi sitten päivitin Karhun rengastusta.
__________________
KYM#5 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
[QUOTE=karvanoppa;1438301]Tovi sitten päivitin Karhun rengastusta.
Voi perrrhana että tää on jylhä laite!! Ihan katteeks käy. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| parturissa tapahtuu | SAMROCK | Chit-Chat | 9 | 10.09.2007 18:10 |
| kärkölässä tapahtuu.. | toyota4x4 | Chit-Chat | 15 | 15.04.2007 11:11 |
| Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 14 | 12.12.2006 20:42 |
| NHL:ssä tapahtuu.. | SamppaFIN | Jääkiekko | 3 | 05.05.2004 14:56 |
| NHL:ssä tapahtuu | SamppaFIN | Jääkiekko | 4 | 12.05.2003 12:27 |