Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.09.2020, 10:02
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veikkaaja Näytä viesti
Hyvä, että noitakin saa elvytettyä!
Kuinka paljon mahtaa olla kumia kuvioiden välissä tallella?
Pehmeessäkin kun saattaa olla yllätyksiä seassa, toki kesto tulee vaan ajamalla selville!
Sanoisin että 3-4mm ennen kuin tulee eka rätti.
Esim. mudzilloissa on 5mm kumia keskellä ennen rättiä ja harvemmin niitäkään hajoilee.

Omat starkit tuli leikattua heti uutena kanssa ja ei ole kyllä säälitty tai valikoitu reittejä...

Auton paino ja kuljettaja vaikuttanee myös kestoon.

__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.10.2020, 21:37
JasuT:n Avatar
JasuT JasuT ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.10.17
Sijainti: Korpilahti
Viestit: 596
Perusasetus

"Kiehutusvesireaktori" -Rangella ajeltu menemään. Kuplaa tekee, mutta lisää ei ole mehua vaatinut. Eikä lämpömittari ole käynyt kertaakaan punaisella kelien viilennyttyä...

Vaan nyt on sitten tallissa vähän toisenlaiset kuviot. Jospa maasturit pysyisi nipussa tovin..?


Alkaa olla moottori nostoa vaille poistettu pesästään. Pakoputket enää kiinni, sitten pääseekin napomaan ohjauksen palikat ja hydraulipumpun takaisin että saa siiirrettyä talvisäilöön talon toiselle puolelle matalaan talliin...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.10.2020, 13:46
JasuT:n Avatar
JasuT JasuT ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.10.17
Sijainti: Korpilahti
Viestit: 596
Perusasetus


Pakoputkesta tuli männänkappaleita, ekasta vaimentimesta ei löytynyt enempää, poikittaisessa luultavasti olisi enemmänkin mutta se painaa "tonnin" niin saas nähdä viitsiikö irrottaa...

Pari tuntia valmistelua eli vetareita ja pakoputkia vaille kaikki irti, pari tuntia tänään ja kone lattialla, pakosarjat, startti, vauhtipyörä yms irroteltuna...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.10.2020, 11:16
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Trepadoreihin keskelle syvyyttä+Avasin tipan kuviota.
-Joka toinen reunanappula samoiten mäkeen.
-3kg lähti gummia

__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.10.2020, 17:12
wikke:n Avatar
wikke wikke on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.109
Perusasetus

Nyt näyttää hyvältä, mikäli lähtökohta on ollut mallia "kypsä"...
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.10.2020, 10:12
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.318
Perusasetus

Tovi sitten päivitin Karhun rengastusta.



__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.10.2020, 14:13
rattimies rattimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.09
Sijainti: Ingå
Viestit: 349
Perusasetus

[QUOTE=karvanoppa;1438301]Tovi sitten päivitin Karhun rengastusta.



Voi perrrhana että tää on jylhä laite!! Ihan katteeks käy.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
parturissa tapahtuu SAMROCK Chit-Chat 9 10.09.2007 18:10
kärkölässä tapahtuu.. toyota4x4 Chit-Chat 15 15.04.2007 11:11
Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? kokkolanpoika Chit-Chat 14 12.12.2006 20:42
NHL:ssä tapahtuu.. SamppaFIN Jääkiekko 3 05.05.2004 14:56
NHL:ssä tapahtuu SamppaFIN Jääkiekko 4 12.05.2003 12:27


Sivu luotu: 09:16 (GMT +2).